Genoteerd!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:13 schreef phoolie2k het volgende:
75 incl voor de ds met brain training
Kennelijk te snel getypt?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:17 schreef Paauwtje het volgende:
100 voor de ds inclusief het spel brain.
Hoe is de staat van de ds?
Dan laat ik het je wetenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:16 schreef mcwops het volgende:
mocht het met Paauwtje niets worden.
dan voor mij graag voor deze prijs
mail of pm me dan svp even.
Staat genoteerd! Maar zoals eerder gemeld: voorkeur gaat uit naar in één koop..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:27 schreef Snever het volgende:
60 exclusief verzendkosten voor de ds zonder games geboden
Die games raak je gemakkelijk los kwijt. Er is een apart topic waar men alleen maar ds games verkoopt/ruilt!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:30 schreef MeneerMossel het volgende:
[..]
Dan laat ik het je weten![]()
[..]
Staat genoteerd! Maar zoals eerder gemeld: voorkeur gaat uit naar in één koop..
*weet dat* Als de 2 mensen die boven je staan de ds niet willen hebben zal ik zeker aan je denken Snever!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:31 schreef Snever het volgende:
[..]
Er is een apart topic waar men alleen maar ds games verkoopt/ruilt!
Geen probleem Paauwtje! Mcwops je hebt een pm..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:40 schreef Paauwtje het volgende:
Ik trek mn bod in ,mn zoontje wil graag een psp ik dacht een ds.
Mcwops regel het maar Meneer Mossel succes verder met de verkoop.
en hier thuis moet van de dames alleen een roze lite komenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:43 schreef MeneerMossel het volgende:
[..]
Geen probleem Paauwtje! Mcwops je hebt een pm..
Afgezien van de DS: er is nog meer te koop mensen! Wie maakt me los?
No problemo. Snever, geloof dat hij dan voor jou is!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:18 schreef mcwops het volgende:
[..]
en hier thuis moet van de dames alleen een roze lite komen(foutje van mij
![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:27 schreef Sjaeck het volgende:
heb je een foto van die LG (de kant waar de verf vanaf is) en werkt 'ie nog voor 100%?
Ik zag het, jij inmiddels ook!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:11 schreef Snever het volgende:
Marcel, je hebt PM!
Volgens de officiele specs:quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:44 schreef bioboystudent het volgende:
hoe lang gaat de accu van die lg ongeveer?
Hmmm.. Ik gok op een mooie 75 - 80% ..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:03 schreef bioboystudent het volgende:
En hoeveel denk/gok je dat de accu nu er voorstaat? 75% / 50% ?
Als dat exclusief verzendkosten is, accoord!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:18 schreef bioboystudent het volgende:
hmm 25 euro...
Amersfoort.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:57 schreef bioboystudent het volgende:
waar evt op te halen?
Mocht de deal met Bioboystudent niet doorgaan kom ik bij je terug, ok?quote:Op zondag 11 februari 2007 00:07 schreef percy het volgende:
30 voor de lg...
Geen probleem Bioboystudent.. Percy: jij nog interesse?quote:Op zondag 11 februari 2007 01:40 schreef bioboystudent het volgende:
ik zie er toch vanaf..dusz
Prima, stuur me even een PM om het te regelen!quote:Op zondag 11 februari 2007 06:53 schreef returnofthereal het volgende:
voor C&C Generals: 3 euro incl.
Prima, stuur me maar een PM voor verdere afhandeling. Originele installatie-cd heb ik denk ik niet meer, maar wil best een cd'tje voor je branden en die erbij doen!quote:Op zondag 11 februari 2007 19:23 schreef Didaja het volgende:
Ovislink WL-1120PCM
5 euro inclusief, heb je ook een installatie programma erbij?
Als Percy niet meer reageert is hij nog te koop..quote:Op zondag 11 februari 2007 19:28 schreef Riser het volgende:
Is de lg mobiel nog aanwezig?
Prima!quote:Op zondag 11 februari 2007 19:36 schreef Riser het volgende:
mocht hij niet reageren neem ik hem graag van je over
Is goed hoor, ik hoor het wel als je uiteindelijk toch die van mij wilt hebben..quote:Op zondag 11 februari 2007 22:09 schreef Snever het volgende:
Ik heb op dit moment veel reacties op verschillende ds topics achtergelaten dus ik wacht het allemaal even af Marcel. Ik houd me natuurlijk altijd aanbevolen
PM is verstuurdquote:Op zondag 11 februari 2007 10:27 schreef MeneerMossel het volgende:
[..]
Geen probleem Bioboystudent.. Percy: jij nog interesse?
[..]
Prima, stuur me even een PM om het te regelen!
Prima, zal je zo even mailen..quote:Op maandag 12 februari 2007 17:02 schreef percy het volgende:
jep, mail me anders maar even als je wilt. percy @ spirit8.nl
Doe eens een leuk bod!quote:Op maandag 12 februari 2007 17:03 schreef HeatWave het volgende:
Hmmzzz, die DS lijkt me wel grappig.
Maar dan incl braintraining. Wat wil je daarvoor hebben?.
Nee sorry, ben niet zo van het old-skool gamen. Maar bedankt voor je aanbod!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:29 schreef Borjoyzee het volgende:
Ds+brain training ruilen tegen een Sega megadrive 16 bit in doos inclusief games?
[TK] Sega megadrive Lion king pakket In originele doos![]()
Stuur me maar even een PM!quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:48 schreef Herald het volgende:
oh de DS is er nog
70 euro dan voor de DS + Brain Training
Dank je wel Buzzer!quote:Op woensdag 14 februari 2007 07:20 schreef buzzer het volgende:
even wat offtopic verwijderd
Topickapen: niet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |