Seconded en QFTquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:53 schreef TrenTs het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze AIDS heeft.
Dan is het bij deze 2-0.quote:
Wat heb je haar gegeven om die foto te mogen maken?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:57 schreef Maikuuul het volgende:
Hierzo op het C1000 personeelsfeest
@ die zwarte streep onder me rechteroog
wtf is dat
wel kut kwaliteit foto
[afbeelding]
Ik gok een paar Breezah's!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:59 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Wat heb je haar gegeven om die foto te mogen maken?
Dat zal niet alleen op die foto zijnquote:
Weet ik, maar waarom weigerde je dan niet toen ik je vroeg om me te pijpen ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:37 schreef borisbanaan het volgende:
Zelfs op een kutkwaliteitcameralensdingetje heb je nog een vuige bakkes, Maikuuul.
Dat was je vader, mallerd!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Weet ik, maar waarom weigerde je dan niet toen ik je vroeg om me te pijpen ?
Jij wilt eigenlijk gewoon wat met me :/quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:10 schreef Poncho het volgende:
Ik vind het sowieso een rare gewaarwording dat iemand zichzelf zo laat kennen door een relatie met jou te beginnen. Dan heb je gewoon totaal geen zelfrespect en hoogstwaarschijnlijk een minderwaardigheidscomplex van hier tot Tokyo.
Als jij onder 'iets met je willen' verstaat; je van een zeer hoge klif willen gooien', heb je zeker gelijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jij wilt eigenlijk gewoon wat met me :/
Ik heb hier liever een foto van.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:13 schreef Sala-adin het volgende:
Maikuuul je bent echt naar de klote en ik meen het.
Laat me alsjeblieft een einde maken aan je kankerleven, gun me het pleziertje gewoon dat ik je keel doorsnij en rukkend klaarkom op jennifuuur der huilende gezicht.
Wie gaat van het bovenstaande een paint maken?
Geachte knuffelterrorist.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:13 schreef Sala-adin het volgende:
Laat me alsjeblieft een einde maken aan je kankerleven, gun me het pleziertje gewoon dat ik je keel doorsnij en rukkend klaarkom op jennifuuur der huilende gezicht.
En is het nu de bedoeling dat ik ga lachen ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:13 schreef Sala-adin het volgende:
Ik vind het anders best geil .quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:17 schreef borisbanaan het volgende:
[..]
Geachte knuffelterrorist.
Volgens mij zijn je gedachtes best ziek.
Groetjes,
Borisbanaan
doe eens bukken richting mekkaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:26 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik vind het anders best geil .
Jij niet dan?
* Spike1506 pist op Mekkaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
doe eens bukken richting mekka![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |