Als het goed is krijg ik vandaag een steco buggymee de luxe voor op de Bloomquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:31 schreef Noli. het volgende:
PM-girl heb jij ook een buggy-mee op jouw Bloom?
Zo ja, weet je of het een 'gewone' is of een speciale voor de Bloom?
Op die van mij zit er geen en ik zit toch wel te twijfelen. Aan de ene kant wil ik er gewoon één voor de zekerheid op aan de andere kant heb ik ook de MeiTai-draagdoek die weinig plek inneemt.
(Kruidvat heeft nu een supergoedkoop licht buggy'tje voor ¤ 14,- waaronder ook een oranje en die past zo mooi bij mijn fiets)
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:50 schreef CrazyMoon het volgende:
dat deed ik dus fout.. ik deed het frame op die haak ja, maar nu zie ik dat een wieltje erop moet!
straks gelijk ff uitproberen.
had al een paar keer zo gefietst, maar het zag er niet uit hihi
nu weet ik waarom
dank jullie wel!
Oh, ben jij dat............quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:27 schreef Moonah het volgende:
En hoe gaat zoiets in hemelsnaam 'in het echt'?![]()
Ik sta nu zo te klooien. Ik heb een dubbele standaard, een veer aan mijn voorwiel zodat die niet omklapt, Maar ik moet er niet aan denken dat ik eerst Thies in het zitje heb gezet en daarna die buggy erop probeer te krijgen... Mijn fiets flikkert nu al bijna de hele tijd om.![]()
en je kunt het beste het riempje, nadat je het haakje er goed omheen gedaan hebt en het riempje het vastgeklikt, ook nog even flink aansnoeren (volgt u het nogquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:48 schreef LadyS het volgende:
En zorg er voor dat het haakje (waar het riempje aanzit) goed om de buggy heengeklemt zit, voordat je het riempje vast maak, anders gaat je buggy zo zwabberen.
Huh? Wel platgeklapt, maar niet omhoog dan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:46 schreef PM-girl het volgende:
En die beugel zit bij mij juist helemaal laag. Wanneer hij niet gebruikt wordt, moet hij platgeklapt en omhoog (maar dat schiet bij mij los).
quote:Als ik thuis vertrek (= 1 keer met buggy en Simon pas geweest), bouw ik eerst de hele fiets in elkaar en dan Simon erop. Terug ging het wonderbaarlijk goed, Simon erin en toen de buggy. Evt zou ik hem nu zittend op de grond zetten, maar dat is ook slechts een tijdelijke optie.
Ehm, nee. Hij ligt nu in bed.quote:Maar heb je nu al gefietst met hem, tussen het ademhalen door?
Tnx.quote:Succes!
Dit is trouwens nog niet eens zo'n gek idee!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:12 schreef CrazyMoon het volgende:
Zal eens navragen bij een fietsenwinkel.
Als je je buggy flink samenvouwt en dan pas het haakje eromheen doet, moet het lukkenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:56 schreef Moonah het volgende:
En dat haakje waar jij het over hebt LadyS is ook al zoiets.
Pfffffffff..... *zweet afveegt
hoe kom je dan met je fiets én je buggy bij de fietsenwinkelquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:00 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dit is trouwens nog niet eens zo'n gek idee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |