abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 mei 2007 @ 09:31:19 #101
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_49916759
PM-girl heb jij ook een buggy-mee op jouw Bloom?
Zo ja, weet je of het een 'gewone' is of een speciale voor de Bloom?

Op die van mij zit er geen en ik zit toch wel te twijfelen. Aan de ene kant wil ik er gewoon één voor de zekerheid op aan de andere kant heb ik ook de MeiTai-draagdoek die weinig plek inneemt.
(Kruidvat heeft nu een supergoedkoop licht buggy'tje voor ¤ 14,- waaronder ook een oranje en die past zo mooi bij mijn fiets )
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  woensdag 30 mei 2007 @ 10:38:06 #102
11682 Moonah
Jolie femme
pi_49918834
Haha Noli, ik heb toevallig dezelfde vraag over míjn fiets!

Ik heb een nep SpartaAmazonetrendy (van de Hema dus). Nu staat me bij dat daar geen gewone buggymee op past. Weet iemand er meer van? Moet ik een speciaal model hebben? Of een adaptor? Want het liefst heb ik een buggymee-deluxe, dan kan er een zwaardere buggy aan.

En qua stoeltje, moet er ook een speciale op? Ik heb er een van mijn zus, maar dat lukt niet zo hard. Maar da's wel een oude, die je zowel aan de stuurpen als aan het stuur zelf vasthaakt.

Ik kan ook wel naar de fietsenmaker gaan voor info. Maar dat voelt een beetje lullig omdat ik dus een fiets van de Hema heb en ik die accessoires tweedehands wil kopen...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:19:12 #103
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_49920317
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 09:31 schreef Noli. het volgende:
PM-girl heb jij ook een buggy-mee op jouw Bloom?
Zo ja, weet je of het een 'gewone' is of een speciale voor de Bloom?

Op die van mij zit er geen en ik zit toch wel te twijfelen. Aan de ene kant wil ik er gewoon één voor de zekerheid op aan de andere kant heb ik ook de MeiTai-draagdoek die weinig plek inneemt.
(Kruidvat heeft nu een supergoedkoop licht buggy'tje voor ¤ 14,- waaronder ook een oranje en die past zo mooi bij mijn fiets )
Als het goed is krijg ik vandaag een steco buggymee de luxe voor op de Bloom
Voor zover ik heb kunnen vinden past een reguliere drager gewoon op de bloom.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_49923117
heeft er iemand een voorbeeld hoe je zo'n buggy ophangt in de buggy-mee?

wij hebben een Koelstra buggy en volgens mij doen we iets fout.. of er zit een verkeerde buggy-mee op (zat bij de fiets). Hij hangt best laag, wieltjes zitten een kleine 10cm boven de grond en hij lijkt zo lomp.. maar misschien hebben we er geen goede buggy voor
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  woensdag 30 mei 2007 @ 12:47:31 #105
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_49923502
de wieltjes zet je op de haak van de buggy-mee (de as die tussen zo'n dubbel-wiel zit dus).
En dan goed vastsjorren met de band.

Ik had in het begin ook het frame op die haak gezet, maar dat lukte dus ook niet.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 30 mei 2007 @ 12:49:40 #106
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_49923581
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_49925793
dat deed ik dus fout.. ik deed het frame op die haak ja, maar nu zie ik dat een wieltje erop moet!
straks gelijk ff uitproberen.
had al een paar keer zo gefietst, maar het zag er niet uit hihi
nu weet ik waarom

dank jullie wel!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  woensdag 20 juni 2007 @ 10:59:14 #108
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_50645402
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 13:50 schreef CrazyMoon het volgende:
dat deed ik dus fout.. ik deed het frame op die haak ja, maar nu zie ik dat een wieltje erop moet!
straks gelijk ff uitproberen.
had al een paar keer zo gefietst, maar het zag er niet uit hihi
nu weet ik waarom

dank jullie wel!
Er gaat bij mij ook ineens een lampje branden Ik had het al opgegeven Vandeweek nog maar eens proberen dan, overigens wel met een Sparta-fiets en een Koelstra-buggy.
Wat ik trouwens wel een nadeel vind van de Sparta Amazone, is dat de fietstassen en het mandje zo makkelijk van de fiets af te halen zijn, dat je je afvraagt of je niet elke keer als je je fiets ergens neerzet je de hele bubs er weer af moet halen om te voorkomen dat het gejat wordt
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_50688625
Het is nog niet gelukt.. Wij hebben ook een Sparta en een Koelstra-buggy.
Misschien dat er een verkeerde buggydrager op zit? Want ik krijg het wieltje niet op die haak.
Zal eens navragen bij een fietsenwinkel.
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:22:13 #110
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51146249
Grrrrrr....
Ik ben mijn buggymee aan het monteren, is gelukt.
Maar ik snap niet hoe hij 'werkt'.
In de handleiding (die ET hierboven ook heeft gepost) staat

Draai de verchroomde haak 90 graden naar rechts en duw de haak omhoog tot hij blijft staan.

Vervolgens zet ik de buggy erin (met het wieltje in de haak ) en dan zakt hij weer naar beneden.

Ik snap ook niet waarvoor dat bovenste zwarte schuine 'haakje' is....

Kan iemand me even op weg helpen, want ik zit me hier al een half uur op te vreten.
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:27:04 #111
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51146451
En hoe gaat zoiets in hemelsnaam 'in het echt'?
Ik sta nu zo te klooien. Ik heb een dubbele standaard, een veer aan mijn voorwiel zodat die niet omklapt, Maar ik moet er niet aan denken dat ik eerst Thies in het zitje heb gezet en daarna die buggy erop probeer te krijgen... Mijn fiets flikkert nu al bijna de hele tijd om.
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:28:04 #112
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51146492
En dan moet ik er dadelijk ook nog eens mijn speciale kinderzitjesfietstassen op zien te frotten.

HELP!!!
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:38:36 #113
94046 PM-girl
pi_51146923
Adem in, adem uit Moonah!

Zit er een riempje aan de buggymee?
*
pi_51146977
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:27 schreef Moonah het volgende:
En hoe gaat zoiets in hemelsnaam 'in het echt'?
Ik sta nu zo te klooien. Ik heb een dubbele standaard, een veer aan mijn voorwiel zodat die niet omklapt, Maar ik moet er niet aan denken dat ik eerst Thies in het zitje heb gezet en daarna die buggy erop probeer te krijgen... Mijn fiets flikkert nu al bijna de hele tijd om.
Oh, ben jij dat............
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:43:11 #115
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51147106
Ja PM, riempje zit eraan. En daar krijg ik hem ook wel mee vastgezet. Maar klopt het dat die verchroomde haak weer naar beneden schiet als ik die buggy erin zet?
En lukt het jou wél om zowel Simon als buggy op je fiets te zetten? Zonder ongelukken dan he....

En ik adem nog steeds in en uit hoor.
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:46:05 #116
94046 PM-girl
pi_51147220
Heb je al geprobeerd de buggy te draaien? Ik weet zo even uit mijn hoofd niet welke kant tegen de fiets aan moet. Het riempje flink strak trekken in elk geval.

En die beugel zit bij mij juist helemaal laag. Wanneer hij niet gebruikt wordt, moet hij platgeklapt en omhoog (maar dat schiet bij mij los).
Als ik thuis vertrek (= 1 keer met buggy en Simon pas geweest), bouw ik eerst de hele fiets in elkaar en dan Simon erop. Terug ging het wonderbaarlijk goed, Simon erin en toen de buggy. Evt zou ik hem nu zittend op de grond zetten, maar dat is ook slechts een tijdelijke optie.

Maar heb je nu al gefietst met hem, tussen het ademhalen door?
Succes!
*
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:47:43 #117
393 phileine
española
pi_51147293
Ja ik was ook nooit zo weg van die buggymee. Handig voor even, maar je fiets wordt er wel behoorlijk log van (zelfs een mamafiets die ik had). Vond het soms nog handiger hem gewoon in de fietstas te stoppen (maar ja, dat kan dan weer met de quinny zapp heel makkelijk *smiley met zo'n glimmende tand*)
mooi he, alles
pi_51147315
Volgens mij klopt het wel dat die haak naar beneden gaat (niet schieten dus) als je je buggy erop zet, moonah.
Als ik mijn buggy eraf haal, dan schiet die haak omhoog hier nl.

En zorg er voor dat het haakje (waar het riempje aanzit) goed om de buggy heengeklemt zit, voordat je het riempje vast maak, anders gaat je buggy zo zwabberen.
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:50:01 #119
94046 PM-girl
pi_51147392
Overigens heb ik nog een fietsspin aangeschaft om een en ander extra te bevestigen.
*
pi_51147495
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:48 schreef LadyS het volgende:
En zorg er voor dat het haakje (waar het riempje aanzit) goed om de buggy heengeklemt zit, voordat je het riempje vast maak, anders gaat je buggy zo zwabberen.
en je kunt het beste het riempje, nadat je het haakje er goed omheen gedaan hebt en het riempje het vastgeklikt, ook nog even flink aansnoeren (volgt u het nog ) Zo een fietsspin waar PM-girl het over heeft, is ook niet zo een gek idee idd.
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:56:09 #121
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51147666
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:46 schreef PM-girl het volgende:
En die beugel zit bij mij juist helemaal laag. Wanneer hij niet gebruikt wordt, moet hij platgeklapt en omhoog (maar dat schiet bij mij los).
Huh? Wel platgeklapt, maar niet omhoog dan.
quote:
Als ik thuis vertrek (= 1 keer met buggy en Simon pas geweest), bouw ik eerst de hele fiets in elkaar en dan Simon erop. Terug ging het wonderbaarlijk goed, Simon erin en toen de buggy. Evt zou ik hem nu zittend op de grond zetten, maar dat is ook slechts een tijdelijke optie.
Sorry, zie het even voor me.
Tering, daar gaat mijn droom...
Want ik ben nog vergeten dat ik dus na het shoppen ook nog al die tasjes in de fietstassen moet frutten.
quote:
Maar heb je nu al gefietst met hem, tussen het ademhalen door?
Ehm, nee. Hij ligt nu in bed.
quote:
Succes!
Tnx.
Maar ik vrees dat ik morgen mijn lief om hulp moet vragen. Dat háát ik.

En dat haakje waar jij het over hebt LadyS is ook al zoiets.
Pfffffffff..... *zweet afveegt

En dan komt er ook nog eens een Phileine met haar QuinnyZappgedram.

Naja, ik hou het zo maar eens voor gezien.
Tnx voor het meehelpen.
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:58:14 #122
94046 PM-girl
pi_51147762
Moet ik een keertje komen fietsen rijden om je te helpen?

En ja, bij gebruik is mijn beugel omlaag en naar buiten gestoken. Bij niet-gebruik, zou hij omhoog en tegen de fiets aan moeten zitten, maar dat werkt dus niet. Ik heb dus een mooi obstakel uitsteken, dus mensen kunnen me niet rakelings inhalen
*
  woensdag 4 juli 2007 @ 22:00:17 #123
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51147862
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:12 schreef CrazyMoon het volgende:
Zal eens navragen bij een fietsenwinkel.
Dit is trouwens nog niet eens zo'n gek idee!
pi_51148115
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:56 schreef Moonah het volgende:

En dat haakje waar jij het over hebt LadyS is ook al zoiets.
Pfffffffff..... *zweet afveegt
Als je je buggy flink samenvouwt en dan pas het haakje eromheen doet, moet het lukken
Het is allemaal even een handigheidje

Succes
pi_51148239
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 22:00 schreef Moonah het volgende:

[..]

Dit is trouwens nog niet eens zo'n gek idee!
hoe kom je dan met je fiets én je buggy bij de fietsenwinkel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')