Ik ben net zo groot! (of klein..) Ik heb er zo genoeg van de hele tijd moeten "wringen" Om op mn fiets te komen! Ik kan nu ook niet met mn voeten bij de grond als ik eenmaal zit, dus het is nog gevaarlijk ook! Mn "achteropbagage" is nog net geen 4 en vindt het wel fantastisch om zelf te fietsen en dan kan de ander achterop, maar ja.... Voor grotere afstanden is dat niet te doen!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:38 schreef Saffier het volgende:
Vamp ik ben niet zo groot (1.64) en heb een zitje voorop en plek zat om er een buik bij te hebben. Alleen met opstappen zou ik het stuur wat moeten draaien na een maand of 7 gok ik zo, maar ook goed te doen. O, ja en ik heb inderdaad een echte moederfiets.
Vamp, ik zat met hetzelfde probleem met een gewone fiets, kon domweg niet opstappen op een gewone fiets met een zitje voorop, daar hoefte ik nog niet eens zwanger voor te zijn! Ik heb nu een moederfiets (vraag me niet welk merk, heb ff geen zin om in de schuur te kijken!) maar kan nu net tussen het zadel en stuur door en ik moet ook zoals al eerder gemeld eerst gang maken en dan opstappen. Heel veel meer ruimte geeft het dus ook niet. Ik zou het persoonlijk met een zwangere buik niet aangaan. Ook al kan je er prima opstappen / fietsen, als je een noodstop moet maken is het eerste wat het voorzitje raakt, toch je buik.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:52 schreef vamperotica het volgende:
Ik ben net zo groot! (of klein..) Ik heb er zo genoeg van de hele tijd moeten "wringen" Om op mn fiets te komen! Ik kan nu ook niet met mn voeten bij de grond als ik eenmaal zit, dus het is nog gevaarlijk ook! Mn "achteropbagage" is nog net geen 4 en vindt het wel fantastisch om zelf te fietsen en dan kan de ander achterop, maar ja.... Voor grotere afstanden is dat niet te doen!
Misschien wel ja... Maar ik ben zo bang dat ik met zo'n kar achte reen paaltje ofzo blijf hangen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:07 schreef Neuk het volgende:
Vamp: ik denk dat het je wel gaat lukken met een mamafiets maar is een fietskarretje geen betere optie? Daar kunnen mooi 2 kindjes in zitten en veilig ook
Ja pcies... En met mijn gestuntel ligt de fiets met de rest vant grut waarschijnlijk ook op de grondquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:50 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Vamp, ik zat met hetzelfde probleem met een gewone fiets, kon domweg niet opstappen op een gewone fiets met een zitje voorop, daar hoefte ik nog niet eens zwanger voor te zijn! Ik heb nu een moederfiets (vraag me niet welk merk, heb ff geen zin om in de schuur te kijken!) maar kan nu net tussen het zadel en stuur door en ik moet ook zoals al eerder gemeld eerst gang maken en dan opstappen. Heel veel meer ruimte geeft het dus ook niet. Ik zou het persoonlijk met een zwangere buik niet aangaan. Ook al kan je er prima opstappen / fietsen, als je een noodstop moet maken is het eerste wat het voorzitje raakt, toch je buik.
Weet ik niet. Ik heb nog geen dreumes.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:29 schreef YPPY het volgende:
Wat doen jullie als dreumes de bel ontdekt heeft?![]()
Had je dat nog niet aan het niveau van mijn posts gemerkt?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:11 schreef bixister het volgende:
hey jij bent ook al niet blond meer!![]()
Tnx.quote:leuke foto's, heerlijk gevoel he zo samen op de fiets!![]()
lekker laten bellenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:29 schreef YPPY het volgende:
Goed dat je dit topic omhoog schopt.
Wat doen jullie als dreumes de bel ontdekt heeft?![]()
Ja van het werkquote:Op woensdag 5 december 2007 16:25 schreef Moonah het volgende:
Succes MeNicole! Sintcadeautje?
Ik heb het ook via het fietsenplan van mijn werk gedaan. Toen ik wist welke ik wilde heb ik hem bij [reclame] izibike (internet)[/reclame] besteld en binnen anderhalve week was ie besteld en voor de deur afgeleverd!quote:Op woensdag 5 december 2007 16:31 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja van het werkNee kan eindelijk meedoen met fietsplan. Maar ben bij 1 winkel geweest maar die had er maar 1 staan
En het regent me te hard om naar de andere kant van de stad te fietsen om meer te gaan bekijken. Morgen of overmorgen nieuwe kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |