Mooie kleur ook Vicky!
Ik heb gisteren en vandaag lange fietstochten gemaakt met de kinderen, ging helemaal perfect (op een vergeten schone luier voor Noa na dan, die was op een gegeven moment doorgelekt, t arme kind) zegmaar, als je bedenkt dat mijn conditie helemaal nul was. Begint alweer een beetje te komen!
Maar wat is 't zwaar zeg, vergeleken bij 'gewoon fietsen' om met drie kinderen te fietsen. Maar ook wel veeeel leuker.
Als ik ga zingen heb ik een kleintje vóórop wat meeneuriet, en een kleintje achterop wat bijna precies nazingt wat ik zing... (al is t maar lalala) en Julia in de fietskar is helemaal stil, want slaapt constant. Ze vindt het héérlijk en begint ook vaak te protesteren als ik stilsta. Dat geldt trouwens ook voor Noa en Emma.... 'Mama oppe fiets!' zegt Noa dan, ik mag niet te lang wachten als zij er eenmaal op zitten.
Wat heerlijk trouwens dat je de fiets gewoon op de standaard kunt zetten en de kinderen erop kunt laten zitten en toch nog even iets uit de fietstassen pakken o.i.d. ... ik snap niet dat moeders het zonder zo'n standaard kunnen doen hoor, lijkt me doodeng!