abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 29 maart 2007 @ 12:14:34 #26
95752 crew  Chell
Kluns
pi_47785756
Wat een gave fiets!
pi_47786464
Gave fiets p_iglet!!!

* Vicky krijgt er als het goed is heeeeel binnenkort een moederfiets...eindelijk

[ Bericht 5% gewijzigd door Vicky op 29-03-2007 21:16:34 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_47795619
Een bakfiets Vicky?
Hier hebben we er serieus over nagedacht maar toch maar voor de Sparta moederfiets gekozen. Ook omdat je dan als je géén kinderen bij je hebt eigenlijk gewoon kunt fietsen en de fietskar gewoon achterwege kunt laten. En ik vond ze wel érg duur, zeker als je er alle accessoires bij wilt hebben (ik zou dan voor de verlengde CargoBike van Bakfiets.nl zijn gegaan, de alternatieven vond ik niet goed genoeg voor drie kinderen) ...

P_iglet, heb je er ook een huifje bij? Hij ziet er leuk uit zeg!
pi_47796565
Gave bakfiets p_iglet!! Eentje van 't Mannetje? Ik krijg de mijne in het weekend!! Tis een Christiania Light die we wegens ruimtegebrek bij de dealer voor een leuke prijs hebben kunnen kopen. Er staat er hier nog een te koop bij de fietsenhandel met 20% korting, wel een ouder model.
  Jubileum moderator donderdag 29 maart 2007 @ 19:53:57 #30
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_47803664
Wat een ontzettend gave fiets Piglet
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_47803957
Wij hebben er 1 van de fietsfabriek.
Van 't mannetje, christiania en bakfiets.nl hebben we ook de fietsen uitgeprobeerd. Maar deze was voor ons echt veruit het prettigste. Nooit verwacht dat er zoveel verschil zou zitten onderling in de prettigheid van fietsen. Ik ben motorisch niet zo heel vaardig en dit was de enige waarbij ik het idee had dat ik de fiets onder controle had ipv de fiets mij. En waarbij ook schroeven en bevestigingspunten roestvrij zijn, en dus niet dat de fiets er na een half jaar al niet meer uit ziet. Dat zou ik veel te zonde van het geld vinden.

We hebben er inderdaad ook een huifje bij, zeker omdat we geen auto hebben en dus ook volgende winter gewoon met mini op de fiets zullen gaan.
pi_47806558
Wij vonden de Christiania juist weer heerlijk fietsen, alleen de prijs was minder. Totdat we gisteren de kans aangeboden kregen om er een te kunnen kopen met 500 Euro korting en daar konden we gewoon geen nee tegen zeggen Het fietsen op een gewone fiets ging mij ook niet meer zo goed af en om die reden had ik mijn fiets met fietskar alweer van de hand gedaan. We hebben dan wel een auto, maar ik heb zelf geen rijbewijs en ik wil toch ook op eigen houtje weg kunnen met de kinderen. Vandaar toch de keuze voor een bakfiets. Nu maar hopen dat we een stralende zomer tegemoet gaan
pi_47806947
Leuk!! wel foto's plaatsen dan hoor!!
500 euro voordeel is inderdaad mooi meegenomen. Die fietsen zijn duur genoeg.

Fijn dat je dan zelf ook weg kunt met je kids!! Ik ben ook heel blij dat wij gekozen hebben voor de bakfiets, nu door mijn onverwachte zwangerschap rijbewijs en auto wat op de lange termijn geschoven zijn.
pi_47808290
Wat is die mooi P_iglet!!
Daar ga je heel wat plezier aan en mee beleven!
  donderdag 5 april 2007 @ 21:03:36 #35
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_48056709
Ik heb mezelf maar verwend en de Bloom besteld!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_48056769
ik ga meedoen met het fietsplan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 5 april 2007 @ 21:10:10 #37
94046 PM-girl
pi_48056982
Welke ga jij kiezen Vicky?
*
pi_48057138
weet ik nog niet PM, ik ga van de week maar eens goed kijken en testritjes maken..

Vind deze wel mooi

Montego Liberty
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_48058424
Oew die is zeker mooi!!
  donderdag 5 april 2007 @ 22:00:58 #40
45621 Suzanna
Mama van...
pi_48059141
Mooie kleur ook Vicky!

Ik heb gisteren en vandaag lange fietstochten gemaakt met de kinderen, ging helemaal perfect (op een vergeten schone luier voor Noa na dan, die was op een gegeven moment doorgelekt, t arme kind) zegmaar, als je bedenkt dat mijn conditie helemaal nul was. Begint alweer een beetje te komen!
Maar wat is 't zwaar zeg, vergeleken bij 'gewoon fietsen' om met drie kinderen te fietsen. Maar ook wel veeeel leuker.
Als ik ga zingen heb ik een kleintje vóórop wat meeneuriet, en een kleintje achterop wat bijna precies nazingt wat ik zing... (al is t maar lalala) en Julia in de fietskar is helemaal stil, want slaapt constant. Ze vindt het héérlijk en begint ook vaak te protesteren als ik stilsta. Dat geldt trouwens ook voor Noa en Emma.... 'Mama oppe fiets!' zegt Noa dan, ik mag niet te lang wachten als zij er eenmaal op zitten.

Wat heerlijk trouwens dat je de fiets gewoon op de standaard kunt zetten en de kinderen erop kunt laten zitten en toch nog even iets uit de fietstassen pakken o.i.d. ... ik snap niet dat moeders het zonder zo'n standaard kunnen doen hoor, lijkt me doodeng!
  donderdag 5 april 2007 @ 22:02:55 #41
45621 Suzanna
Mama van...
pi_48059227
Even een vraagje trouwens....
Een goeie vriendin van mij heeft een moederfiets bij Halfords gekocht, nou vraag ik me af hoelang zo'n ding meegaat, en of je niet eigenlijk een 'kat in de zak' koopt omdat het ding niet lang meegaat. Heeft iemand hier daar ervaring mee, zo'n fiets?
  donderdag 5 april 2007 @ 22:11:45 #42
62233 Jelief
ikke lief!
pi_48059609
Suzanna, toen ik mijn fiets kocht zeide verkoper dat ik beter de iets duuderesparta kon nemen omdat die langer mee ging en ook nog wat waarde hield mocht ik hem willen verkopen tzt. Sommige onderdelen waren ook echt van mindere kwaliteit dan bij een 'merk' fiets. Ze doen het dus op zich prima maar gaan wat minder lang mee en je kunt wat meer mankementen verwachten. (en ja het is een mooi verkooppraatje )
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 6 april 2007 @ 09:21:34 #43
94046 PM-girl
pi_48069483
Om die reden heb ik nu ook voor een 'echt' merk gekozen. Ik heb ook gedacht aan de Montega, volgens de verkoper was dat hetzelfde als een Sparta maar omdat het via partij-inkoop komt, kunnen ze het goedkoper maken dan Sparta maar wel even goed en met dezelfde onderdelen. Waarom dan niet gewoon Sparta ervan maken denk ik dan? Maar nu ben ik redelijk naïef en ontvankelijk voor verkooppraatjes!
*
  vrijdag 6 april 2007 @ 09:52:57 #44
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48070189
Wat is zo'n bakfiets gaaf!

Wij hebben wel een auto en het meeste is op wandel- en fietsafstand hier gelukkig. Ik denk dat we maar met een kinderzitje beginnen, ik denk niet dat we voorlopig een moederfiets nodig hebben, al ziet het er wel lekker makkelijk uit.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_48070776
Ik wacht tot mijn auto verkocht is, of het geld van de aangifte binnen hebben.
Dan kan ik ook eindelijk een moederfiets kopen! pfff kannie wachten!!!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  vrijdag 6 april 2007 @ 11:27:11 #46
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48073378
Ik heb al 3 jaar mijn 'moederfiets'. Ik vond hem destijds gewoon heel erg mooi en hij zit ook zo lekker voor mijn rug. Hij is wit met bruin leer en een mandje voorop en heet Batavus Cappuccino (als ik me niet vergis).
Stevige nostalgische fiets, zeg maar...
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_48075144
Ik was laatst in Zwanenburg en daar hebben ze bij de fietsenwinkel een spartamodel moederfiets (type weet ik niet, het was met dat slagschipstuur) voor 459 euro! Als ik het goed begrepen heb, is dat niet duur, toch? er zat niks op of bij, maar de stoeltjes heb ik bijvoorbeeld toch al.
Één probleem: budget
Misschien als hier het belasting geld ook binnen is (goed idee crazymoon!) En dan nog hopen dat ze hem hebben
pi_48081602
Ik vind het nog steeds een beetje een eng idee om de fiets via internet te bestellen. Ik heb een aantal websites die de Bloom aanbieden, maar overal staat een lange levertijd bij. Maar ja, het scheelt volgens mij wel heel veel als ik het daar koop ipv bij een fietsenwinkel..

edit: voor degenen die een moederfiets via internet hebben gekocht, ging dat allemaal goed?
en klopte de levertijd of moest je langer wachten?
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:01:16 #49
94046 PM-girl
pi_48082131
Mijn fietsenzaak levert uit voorraad, omdat hij de levertijd te lang vindt. Maar volgens mij lees ik vaak positieve verhalen over internetkopen.
*
  vrijdag 6 april 2007 @ 20:40:02 #50
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48091324
Cm: misschien eens proberen via Miep Kniep!?
Zolang er een waarborgmerk op de site staat zit je vrijwel net zo safe als een 'normale winkel' waar je op de fiets heen gaat
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')