nu mag je het tegen mij proberenquote:Op zondag 25 februari 2007 20:59 schreef Aanvoerder het volgende:
Drama.
Dank voor de tip en dus aangepastquote:Op zondag 25 februari 2007 20:43 schreef dndiek het volgende:
BosHulde
Even een tip: het is mooier om iedereen een nummer in de stand te geven, dan loopt de stand ook mooi recht
tip 2: beginnen met 01. 02. etc
Und nur Deutsch reden und bier trinken.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:09 schreef Aanvoerder het volgende:
Aan het einde van de rit een Bundesliga-Toto-meet met een kratje bier voor de eindwinnaar?
Das soll super seinquote:Op zondag 25 februari 2007 21:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Und nur Deutsch reden und Bier trinken.
Ich bin nicht dabeiquote:
Aangepast.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:14 schreef mcyodogg het volgende:
Bij mij is alleen het doelsaldo bijgerwerkt.
Je kan ze beter even naar me mailen of PM-en. Dan kan ik ze zelf posten zodra ik die ronde post waardoor alle toto's van die ronde onder elkaar staan.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:49 schreef stevengerrard het volgende:
ik vul vast de toto in van weekend 9-10 aangezien ik dan op vakantie ben. Ik neem dat dat goed is Bos???
knip
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Bayer Leverkusen - VfB Stuttgart 2 Hertha BSC - Bayern München 2 Arminia Bielefeld - 1. FC Nürnberg 2 Eintracht Frankfurt - Hannover 96 2 VfL Wolfsburg - Bor. Mönchengladbach X Borussia Dortmund - Energie Cottbus X Alemannia Aachen - FSV Mainz 05 2 |
ach ik heb nu iig een punt voorsprongquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:59 schreef Aanvoerder het volgende:
Excuses. Had 'm al veel eerder moeten invullen. Was een tijdje niet online. Kon 'm niet meer op tijd helemaal invullen.
[ code verwijderd ]
Ik had geen 2 gekozen, dus die had je sowieso wel.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:05 schreef borisz het volgende:
[..]
ach ik heb nu iig een punt voorsprong![]()
Volgens mij sta je 3-2 voor en ik heb X en 2.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:25 schreef borisz het volgende:
Ik heb gewonnen volgens mij 4-2 en het duel Borussia Dortmund - Energie Cottbus is beide een X dus ik heb gewonnen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |