quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vrouwen en jaloers..NEE??....![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:05 schreef Missy_1974 het volgende:
snetjeeeeeeeeeeeeee je word genoemd
Er is ook voor iedereen een 'dagvergoeding'' hoor. Had begrepen dat dat zo'n 1500 euro per maand was.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:07 schreef Sonique het volgende:
[..]
Elke dag duizend euro voor de winnaar....
Als je dus niet wint hou je er niets aan over behalve eeuwige faam ( en laten we hopen dat deze faam vooor Natasia eeuwig zal duren...)
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:07 schreef itsme het volgende:
[..]
wat heb jij een ontzettende irritante avatar. grrrrrr
ik zag brian zelf gooien, maar de streams bufferden erg.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:03 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
als je dat vijvergebeuren alleen hier door mij gepost hebt gezien en verder geen andere bronnen hebt zou ik er niet al te sterk op vertrouwen dat dat waar is als ik jou was. dat was namelijk maar een suggestie van een plek waar spullen niet snel gevonden zullen worden
Voor zover ik begrepen heb krijgen ze een bedrag van ¤ 1.500,= per maand, er zijn ook verhalen dat de vergoeding gelijk is aan het inkomen dat de bewoner had voor verhuizing naar DGK (maar minimaal 1.500,=), in dat geval zou er dus verschil in de vergoedingen zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:04 schreef Sporti het volgende:
Krijgen ze die echt??
Voor Nena was het in eerste instantie maar 600 euro.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:08 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Er is ook voor iedereen een 'dagvergoeding'' hoor. Had begrepen dat dat zo'n 1500 euro per maand was.
een vergoeding voor de vaste lasten.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:07 schreef Sonique het volgende:
[..]
Elke dag duizend euro voor de winnaar....
Als je dus niet wint hou je er niets aan over behalve eeuwige faam ( en laten we hopen dat deze faam vooor Natasia eeuwig zal duren...)
Dat wist ik niet, dus je krojgt een soort van loon zeg maar...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:12 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Voor Nena was het in eerste instantie maar 600 euro.
Na het wijn gooien is dat verhoogd, vermoedelijk omdat ze dreigde met opstappen.
Brian vertelde zijn moeder dat zijn vergoeding in DGK hoger was dan dat ie normaal verdiende.
En ik heb een staatje gezien van Nathanaël en zijn vergoeding zou rond de 2500 euro's zijn.
Erg goed idee dus om de kosten die Brian maakt op die manier te verrekenenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor zover ik begrepen heb krijgen ze een bedrag van ¤ 1.500,= per maand, er zijn ook verhalen dat de vergoeding gelijk is aan het inkomen dat de bewoner had voor verhuizing naar DGK (maar minimaal 1.500,=), in dat geval zou er dus verschil in de vergoedingen zijn.
Dat er een vergoeding is lijkt me logisch: de gemiddelde volwassene heeft gewoon vaste lasten die doorgaan.
het is dus gewoon een questie van goed onderhandbelen over je contract. je moet zelf dus zorgen dat je n beetje wat waard bent. denk dat huub iedere maand 500 euro kan bijschrijven op z'n rekeningquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:12 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Voor Nena was het in eerste instantie maar 600 euro.
Na het wijn gooien is dat verhoogd, vermoedelijk omdat ze dreigde met opstappen.
Brian vertelde zijn moeder dat zijn vergoeding in DGK hoger was dan dat ie normaal verdiende.
En ik heb een staatje gezien van Nathanaël en zijn vergoeding zou rond de 2500 euro's zijn.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:13 schreef Sonique het volgende:
Dat wist ik niet, dus je krojgt een soort van loon zeg maar...
Dat dat meer is wat Brian verdiende is natuurlijk niet zo moeilijk lijkt me....
Lijkt me wel, zeker als hij moedwillig aan het vernielen is.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:14 schreef Sporti het volgende:
Erg goed idee dus om de kosten die Brian maakt op die manier te verrekenen
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:16 schreef demins het volgende:
DGK_REDACTIE attentie! De medicatie van patient Brian is vrijwel uitgewerkt!![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:16 schreef demins het volgende:
DGK_REDACTIE attentie! De medicatie van patient Brian is vrijwel uitgewerkt!![]()
Nee joh, vandaag niet meer, die zit aan dr taks.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:17 schreef noekje het volgende:
Aman haar concentratie is aan het verslappen. Kan Brian niet nog een idee opperen.
Kledij voor honden ontwerpen ofzo,
Ik zou zo graag willen weten wat die zoal sliktquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:16 schreef demins het volgende:
hij is nu nog wel grappig, maar aan de andere kant krijg ik het gevoel dat hij zichzelf zo geweldig vindt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:14 schreef happyme28 het volgende:
Huub vertelt aan Sylvia dat ie de versierpogingen van Bart met Lesley had terug gekeken en zegt: 'Als het menselijk ras afhankelijk zou zijn van de voortplantingsdrang van Bart, dan zouden we over 100 jaar zijn uitgestorven.'
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:14 schreef happyme28 het volgende:
Huub vertelt aan Sylvia dat ie de versierpogingen van Bart met Lesley had terug gekeken en zegt: 'Als het menselijk ras afhankelijk zou zijn van de voortplantingsdrang van Bart, dan zouden we over 100 jaar zijn uitgestorven.'
Die zit alleen maar mooi te wezen op het kantoor en dat doet hij héél goed!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:19 schreef Ashley1 het volgende:
wat is Bart eigenlijk al de hele dag aan het doen, die is niet echt meer voorbij gekomen,
Zou dat het gevolg zijn van te lang daar binnen zijn, behalve Silvia hebben ze allemaal wel een beetje die houding van oooo wat ben ik geweldigggggg, waarin de toppers absoluut Braai en Natas.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hij is nu nog wel grappig, maar aan de andere kant krijg ik het gevoel dat hij zichzelf zo geweldig vindt.
siert wat minder vind ik
hij is daar trouwens niet de enige in
mijn streams doen het goed op mijn laptop. Op mijn gewone pc haperen ze alleen maar.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:22 schreef DooZjUh het volgende:
De streamslopen de hele tijd vast, ligt dat aan mn PC?
jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:22 schreef DooZjUh het volgende:
Dat kan, keertje opschonen misschien, Cookies en TIF eruitgooien of een andere stream kijken, kan natuurlijk ook aan je verbinding liggen. Probeer deze ff.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:22 schreef DooZjUh het volgende:
updates topicquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:24 schreef fr0x het volgende:
Is er ergens een filmpie vna het re-intree van huub"!?
Ik heb dat ook helaas of dat de beelden goed zijn maar geen geluid zelf denk ik inderdaad dat het aan mijn compu ligt, maar heb geen idee wat ik zou moeten doen om e.e.a. te verhelpen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:22 schreef DooZjUh het volgende:
Mijne lopen perfectquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:22 schreef DooZjUh het volgende:
uiteraardquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:24 schreef Copycat het volgende:
Brian heeft weer een nieuw doel voor Amadna: bottie painten!
En Amanda vindt het uiteraard weer helemaal leuk!
Als ik het goed begrijp zit jij vrijwillig naar die 2 te kijken terwijl er ook andere streams zijn????quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:24 schreef Copycat het volgende:
Oeh ja, da's een goede. Dat is nog dommer dan kledij voor honden.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:24 schreef Copycat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |