quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 10:24 schreef diginoob het volgende:Ik vind jullie zielig. Wat moet je toch een rotleven hebben als je liever de hele dag naar schreeuwende leugenachtige brulapen zit te kijken dan dat je werkt/naar je vrienden gaat/sociaal doet/een opleiding volgt/wat anders zinnigs doet. En als je een opleiding doet: wat zal je later spijt hebben dat je die verneukt hebt door je vrijetijd te vullen met troep.
Dit is nou de reden waarom mijn kind, als ik die krijg, heel minimaal achter de comp of tv mag zitten en ik zal wel zorgen dat 't niet gebeurt. Al die beeldschermverslaafde kindertjes hebben nodig een schop onder hun kont nodig, net als jullie.
Thanx, maar oordeel niet te snel hè?
Punt 1: ik heb geen rotleven
Punt 2: ik heb werk (weliswaar werk ik veel thuis, maar ik heb werk)
Punt 3: ik heb vrienden, een relatie en doe er ook nog een HBO opleiding bij
Punt 4: ik heb een nuttig leven, en daar heb ik geen spijt van.
Mijn uitschieter streamskijken vond plaats op een koude, regenachtige en winderige zondag,
Ik was dat weekend alleen omdat mijn partner voor zijn werk in het buitenland zat..en had die dag een beetje een kater omdat ik Zaterdag-avond uit was geweest met mijn vriendinnen, niks heerlijker dan lekker te streamen, in de wetenschap dat er niemand op je wacht.
No harm done, zou ik zeggen....
En laat die schop onder mijn kont maar zitten hoor.