Hou me in ,tot nu danquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:39 schreef ganzenherder het volgende:
Ze zijn dus gewoon kut, je hebt nog niet eens ruzie![]()
Goed gezien maar daar heb je een Hollandse kolonie daar zit ik tussen inquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Je woont in IJsland en daar Barbecuen ze en luisteren ze naar K3?
Voor de goede vredequote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:41 schreef Beelzebub85 het volgende:
Weet je wat kutburen zijn? Buren die een topic openen over het gedrag van hun buren, maar er niks van durven te zeggen.
Lijkt me erg. Verhuizen naar elders en dan nog met Nederlanders opgescheept zitten...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:43 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Goed gezien maar daar heb je een Hollandse kolonie daar zit ik tussen in![]()
Meld Misdaad Anoniem.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:44 schreef juonjacket het volgende:
mijn buren xijn eikels omdatze dagelijks hun kds de huid vol scheldenen ook nog in elkaar slaan
![]()
![]()
in welke termen schelden zijquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:44 schreef juonjacket het volgende:
mijn buren xijn eikels omdatze dagelijks hun kds de huid vol scheldenen ook nog in elkaar slaan
![]()
![]()
Foei, niet doen. Nee ik zei niet doen Jan-Jaap-Willem-Marie. Nee, potjandorie met 3 dubbeltjes nog aan toe. Hier, pak aan! een tik op je vingertjes, poepie.quote:
Heftig ,opsluiten die hap en cursus kids opvoeden intern uiteraardquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:47 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Foei, niet doen. Nee ik zei niet doen Jan-Jaap-Willem-Marie. Nee, potjandorie met 3 dubbeltjes nog aan toe. Hier, pak aan! een tik op je vingertjes, poepie.
dat vind ik echt tof voor jequote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:28 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn ene buren zijn Jehova's, zijn echt rustige aardige mensen die je nauwelijks hoort. Ze hebben wel kinderen, maar die hoor je eigenlijk ook bijna nooit.
Aan de andere kant woont een ouder echtpaar die je eigenlijk ook nooit hoort. Alleen soms komen hun kinderen en kleinkinderen op bezoek, waarvan die laatste nog wel eens willen schreeuwen of huilen.
waarwoon je danquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:32 schreef Florian_ het volgende:
ik heb geen buren! pwnt zomglolzrofl![]()
afvalcontainer 35 op de hoek van het leidseplein naast dat restaurantje, met internetaansluiting uiteraardquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:32 schreef Florian_ het volgende:
ik heb geen buren! pwnt zomglolzrofl![]()
Dat lijkt erop dat je toch andere maatregelen moet nemen dan rechtzaken.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:42 schreef Danielle__ het volgende:
Ik heb ook kutburen.
Jou zet ik op mijn tof-lijstjequote:Op zondag 11 februari 2007 02:20 schreef Neuralnet het volgende:
K3 is cool man. Ik zou vragen of ik mee mag komen zingen. (8)Wie heb ik aan de lijn.. (8) :y
Huur een keer een knokploeg in die dat gajes wat manieren bijbrengt. En die schuur kan je gewoon kapotslaan, want hij staat op jullie grondquote:Op zondag 11 februari 2007 00:42 schreef Danielle__ het volgende:
Ik heb ook kutburen. Rechts een man van 76, vrouw van 71 en nog een thuis wonende zoon van 42, aan de overkant een zoon van de bejaarden van rechts naast ons en aan de linkerkant naast ons een man en vrouw met 3 kinderen die heel goed bevriend zijn met de mensen van de overkant.
[verhaal]
Romyquote:Op zondag 11 februari 2007 23:30 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Mijn buren aan de linkerkant zijn ok. Maar ze hebben een dochtertje dat ze niet in de hand kunnen houden. [afbeelding]
"Romy, niet gille."
"IIIIIIIIIIIIIHH"
"Romy, komop. Kappuh nou"
"IIIIIIIIIIIIHHHH"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |