abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 februari 2007 @ 13:26:35 #2
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46170099
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 13:16 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Of het word 2-2 na een 2-0 achterstand. Dan komt Koeman met zoiets: We begonnen slecht, maar de ploeg heeft veerkracht getoond.
Hoor het hem al zeggen. Gadverdamme, ga er van over m'n nek. Zeker ook veerkracht van Feyenoord dat ze een 3-0 achterstand tegen Ajax naar een 3-1 achterstand ombuigen .

Koeman . Het hele team . De hele directie en weet ik veel wat . Zonder Kuyt had Feyenoord allang diep in de problemen gezeten, Dirk heeft het nog kunnen uitstellen. Maar het is gewoon niks meer. Stelletje incompetente zakken overal. Blegh.

Dit hele team wat er nu staat doet me niks hoor. Tiendalli, Charisteas, Kolkka, Huysegems, Greene . En Buijs is ook een mongool, zo'n door de media genoemde publiekslieveling doordat hij in de media leuk op Ajax afgeeft, maar je hebt verder geen zak aan hem. Lucius, leuke speler maar het is toch niet iemand die de kar kan trekken. Je moet hem hebben naast een paar goede middenvelders. En als ik dan bedenk welke speler ik van Feyenoord graag behouden zie blijven, dan kom ik niet verder dan De Guzman, Vincken, Vlaar en Ekramy .

.
2000 light years from home
  zaterdag 10 februari 2007 @ 13:32:58 #3
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_46170258
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 12:17 schreef Vakkie_W het volgende:
Daarom! Er moet een trainer met pit komen.
Idd, een gast met 'ballen'.

Toen Koeman net begonnen was vond ik hem wel OK, lekkere nuchtere eerlijke kijk op spel, maar toen verbloemde Kuyt & Kalou veel van de werkelijke ellende. Gedurende het seizoen kwam hij steeds vaker met van die waardeloze wissels en excusses. Dit seizoen gaat het helemaal bagger, en komt hij compleet met waardeloze teksten uit de hoek.

Ik zie in hem niet de man die Feyenoord uit het slop kan trekken momenteel, daar is hij gewoon té licht voor. Dit team moet met de zweep geregeerd worden door een bullebak, ik zeg het niet graag, maar een type Co Adriaanse.

Buiten dat is het team gewoon compleet kut. De helft van onze selectie verdient het niet in het rood/wit te spelen. Er moet gewoon een kern staan met oude(re) rotten, die de lijnen uitzetten, aangevuld met mannetjes zoals De Guzman, Bruins, Slory, Vincken etc...

EN.... een goede SCORENDE spits.

Dit team zou FEYENOORD moeten ademen!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_46170396
Type Co moeten we hebben inderdaad maar waar vind je zo iemand?
pi_46170461
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 11:51 schreef Erasmusch het volgende:
Pierre had na Fener gewoon in Qatar ofzo centen moeten pakken
Pierre had na Fener gewoon moeten stoppen.
pi_46170529
Jullie moeten van de zomer Koeman netjes ontslaan en dan Been aanstellen. Simpel als dat.

Wisten jullie trouwens dat deze rappert een aantal Feyenoord-spelers (Drenthe, Vincken en De Guzman) traint?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_46170612
het is weer 's kut met peren. En het blijft btw kut met peren tenzij de scouting eens optieft en we een echt goede trainer krijgen. Ik ben trouwens benieuwd of mario been ook niet (nu nog) te licht is voor Feyenoord...
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_46170647
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 13:43 schreef koningdavid het volgende:
Jullie moeten van de zomer Koeman netjes ontslaan en dan Been aanstellen. Simpel als dat.

Wisten jullie trouwens dat deze rappert een aantal Feyenoord-spelers (Drenthe, Vincken en De Guzman) traint?
traint in het reppe?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  zaterdag 10 februari 2007 @ 13:48:54 #9
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_46170664
quote:
Niets aan toe te geven. Dit is de beste oplossing.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_46170665
quote:
maar denk niet dat NEC m zo makkelijk laat gaan.
quote:
De president van de verenigde straten bedoel je? In wat?
pi_46170669
Mario Been lijkt mij wel een geschikte kandidaat.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 13:50:45 #12
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_46170713
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 13:46 schreef mister_popcorn het volgende:
het is weer 's kut met peren. En het blijft btw kut met peren tenzij de scouting eens optieft en we een echt goede trainer krijgen.
Goeie scouting in Zuid-Amerika bijvoorbeeld! Zie psv, die halen toch wel wat leuke mensen daar vandaan...
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_46170789
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 13:48 schreef Erasmusch het volgende:
De president van de verenigde straten bedoel je? In wat?
Het stond in de VI. Die Uniq scheen vroeger ook een groot talent te zijn totdat hij een blessure kreeg ofzo.
Volgens mij geeft hij die spelers vooral fysiek en mentaal training. Maar misschien ook wel techniek... geen idee eigenlijk.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_46170923
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 13:49 schreef Urquhart het volgende:
Mario Been lijkt mij wel een geschikte kandidaat.
De enige.

Uniq, tsja tis beter dan Ali B en een echte Rotterdammer. Beter gaan ze eens stappen met de Sluipschutters
pi_46171023
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 13:50 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Goeie scouting in Zuid-Amerika bijvoorbeeld! Zie psv, die halen toch wel wat leuke mensen daar vandaan...
Sanchez en Cruz waren de laatste die iets toevoegden... Wat daarna is gekomen was waardeloos. (misschien op Somalia na die tegen rosenborg ons naar de 2e ronde CL schoot...)
pi_46171066
quote:
Ondertussen speelt U-Niq ook nog in het landelijke jeugdteam van Feyenoord en doet hij de havo.

Door huiselijke omstandigheden moet U-Niq het voetbal uiteindelijk laten voor wat het is.
quote:
Het is van U-niq bekend dat hij een fanatiek voetbal liefhebber is. In zijn jonge jaren heeft hij een tijd voor de jeugdselectie van Feyenoord gespeeld en tegenwoordig is hij jeugdtrainer voor Sparta. Wanneer wij hem tot slot de keuze voor leggen tussen spelen voor Feyenoord 1 of een hit op nummer 1 besluit hij na lang nadenken toch voor Feyenoord te gaan. “Ik zou 1 miljoen procent zeker voor het voetballen kiezen!”
quote:
“Als ik ergens aan moet denken is het toch Rotterdam wat mij heeft gemaakt. De straten van Rotterdam, het milieu, de denkwijze van Rotterdammers: nuchter, heel realistisch, daadkrachtig en recht voor z’n raap. Ik ben 100% Rotterdammer.”
Klinkt goed. Wel knap dat ze daar nog tijd voor vrij weten maken naast die drukke werkweek.
pi_46171148
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 14:02 schreef mister_popcorn het volgende:
(misschien op Somalia na die tegen rosenborg ons naar de 2e ronde CL schoot...)
Niet dus
pi_46171159
quote:
Wanneer wij hem tot slot de keuze voor leggen tussen spelen voor Feyenoord 1 of een hit op nummer 1 besluit hij na lang nadenken toch voor Feyenoord te gaan. “Ik zou 1 miljoen procent zeker voor het voetballen kiezen!”
Eerst lang nadenken en dan zeggen dat je 1 miljoen procent voor het voetbal zou kiezen... Waarom denk je dan zo lang na?
pi_46171191
quote:
Van de zomer pas? Kan Been niet eerder beginnen?
  zaterdag 10 februari 2007 @ 14:35:57 #20
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_46171959
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 14:08 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Van de zomer pas? Kan Been niet eerder beginnen?
Nee. Dat contract van hem krijg je tijdens dit seizoen echt nog niet afgekocht hoor.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 10 februari 2007 @ 14:48:06 #21
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_46172241
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 14:07 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Eerst lang nadenken en dan zeggen dat je 1 miljoen procent voor het voetbal zou kiezen... Waarom denk je dan zo lang na?
Kiezen tussen 2 passies is wel iets om over na te denken?
pi_46174331
  zaterdag 10 februari 2007 @ 16:14:02 #23
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_46174639
Feyenoord
pi_46175401
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 14:35 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Nee. Dat contract van hem krijg je tijdens dit seizoen echt nog niet afgekocht hoor.
Weer zo'n leuk erfenisje van die kale.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 16:59:08 #25
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_46175869

Henk Timmer zal zondag voor het eerst dit seizoen niet onder de lat staan bij Feyenoord. De doelman hield aan de vrijdagtraining een liesblessure over en trainde zaterdag niet mee. Zijn blessure maakt de weg vrij voor Sherif Ekramy, de Egyptische keeper die vorig seizoen zijn debuut maakte voor Feyenoord. André Bahia, die vrijdag nog niet met de groep trainde, is fit genoeg om mee te spelen tegen FC Twente.

De Braziliaan kreeg deze week last van zijn enkel maar is zaterdag door de medische staf fit genoeg bevonden voor het duel met de Tukkers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')