Ze waren niet helemaal gelukt en dus nogal zacht, dus nee, hij heeft ze echt zelf gebakkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:52 schreef Roltrapfee het volgende:
Weet je wel zeker dat die collega ze zelf gebakken had? Misschien kwamen ze gewoon uit een pak en heeft ie ze in folie gedaan zodat het net leek of ie ze zelf gemaakt had. Dat kun jij ook best doen trouwens, de chocolatechipcookies zijn bij AH in de bonus
Waarschijnlijk gaat het arretjescake wordenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:20 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd wat je gaat maken
Ga dit topic zeker volgen
quote:
Kattentongen
100gr bloemsuiker
100gr boter
150gr bloem
2 eieren
1 zakje vanillesuiker
Bereiding:
- Verwarm de oven op 200 graden
- Meng de bloemsuiker met de boter die op kamertemperatuur is
- Doe er de eieren bij en roer goed
- voeg dan de bloem toe
- Doe het deeg in een spuitzak met een platte neus
- Spuit op een bakfolie en bak af gedurende 7 à 8 minuten
Tips
1. Gebruik bloemsuiker in plaats van gewone suiker
2. Gebruik het hele ei
3. Voldoende bloem
4. Heet bakken op bakpapier
pics?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:27 schreef Aventura het volgende:
Maak kattentongen, heel makkelijk, duurt maar een kwartier in totaal om te maken en toch niet zo standaard. Toevallig heb ik die net gemaakt tijdens zo'n bedrijven-kookworkshop
[..]
Ingrediënten:quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:24 schreef Martijn_77 het volgende:
Post hier wel foto's van het maken dan enzo
Goede keuze die arretjescake, kan niet verbranden of niet niet gaar worden!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:51 schreef kastanova het volgende:
Smelt het boter in de pan en laat het enigszins bekoelen.
[afbeelding]
Boeien, dat heft de 400 gram suiker wel weer opquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
CromaDat is toch veel te zout man gek
Het is nog lekker ook MUUSquote:Op zondag 11 februari 2007 12:28 schreef MUUS het volgende:
Mheheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!! Briljant!
Oh kasta, ga meer koken en bakken en dan hier posten? Alsjeblieft?. Alsjealsjealsjealsjebliiiiiieft?
.
ja om weg te tyfenquote:Op zondag 11 februari 2007 12:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het is nog lekker ook MUUS.
Ik heb zelf nog niks gehad (whehehe, ik was de kok, niet het proefkonijn) maar een aantal gasten hebben reeds een stuk naar binnen geduwd en die wilden de gehele cake hebben.
Nah fuck it, ik ga hem zelf ook wel ff proeven dan:quote:
Nopequote:Op zondag 11 februari 2007 23:04 schreef MissHobje het volgende:
Hee Kastanova je foto's zien er goed uit
Maar was het echt niet ietsjes zoutig?
Bedoel ik zou dan toch liever roomboter pakken voor nog meer smaakgenot zeg maar![]()
Maar leuk dat je wat lekkers ging maken
Enne vertel eens.. viel het je mee of tegen om het recept te maken ??
En wat ga je de volgende keer maken
Nah, vanaf 10:00 werd er al van gegeten en heb niemand over zijn/haar nek zien gaan, dus ik denk goedquote:Op maandag 12 februari 2007 19:18 schreef Martijn_77 het volgende:
En hoe zijn ze gevallen bij je collega's?
ZOMGquote:Op maandag 12 februari 2007 19:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, vanaf 10:00 werd er al van gegeten en heb niemand over zijn/haar nek zien gaan, dus ik denk goed
Zit er nog wel serieus over te denken om het bovenstaande fotoverslagje ergens op een voor iedereen zichtbare plek te posten en er dan quasi-onschuldig een foto van mij met m'n broek op m'n enkels en m'n lul in de hand voor de pan tussen te gooien... Dat zou nog leuk kunnen worden dan.
Doennn!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, vanaf 10:00 werd er al van gegeten en heb niemand over zijn/haar nek zien gaan, dus ik denk goed
Zit er nog wel serieus over te denken om het bovenstaande fotoverslagje ergens op een voor iedereen zichtbare plek te posten en er dan quasi-onschuldig een foto van mij met m'n broek op m'n enkels en m'n lul in de hand voor de pan tussen te gooien... Dat zou nog leuk kunnen worden dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |