Of van filet Americain die al een week in de groene bak ligt....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:32 schreef SlideAway het volgende:
Tja, dat krijg je van teveel lauw bier zuipen. Wel lullig.
Uhuh "verf".quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:42 schreef paradoXical het volgende:
Ooit een junk meegemaakt in de trein, hele broek volgescheten. Een een lucht wat daar vandaan kwam. Hele handen onder de verf ook, die gast zal er wel lekker aan toe geweest zijn.
Japanse? Bukake for tha PawNquote:Of een vrouw in de bus, tot op het bot doorweekt, smerige kleren aan en echt een smerige pislucht om haar heen. Leek erop aslof 5 man over haar heen gepisd hadden.
Misschien kom mevrouw geen water om te douchen betalen en douchte ze zichzelf in haar eigen pis?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:42 schreef paradoXical het volgende:
Ooit een junk meegemaakt in de trein, hele broek volgescheten. Een een lucht wat daar vandaan kwam. Hele handen onder de verf ook, die gast zal er wel lekker aan toe geweest zijn.
Of een vrouw in de bus, tot op het bot doorweekt, smerige kleren aan en echt een smerige pislucht om haar heen. Leek erop aslof 5 man over haar heen gepisd hadden.
Zoiets zet je wel aan het denken.
herman brood zien en dan niet ff een snel gemaakt tekeningetje vragen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:42 schreef paradoXical het volgende:
hehehe wie weet....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
herman brood zien en dan niet ff een snel gemaakt tekeningetje vragen?![]()
Je tieten springen op de beat van mn muziek...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:12 schreef kooy-hie het volgende:
Ik weet niet of ik dit wel moet geloven.
Effe een nieuw blowtje en wachten op de volgende vreetkick.quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zo hard in je broek schijten dat je naar het ziekenhuis moet topic
Hij zet het wat dramatisch aan met die politie en ambulance, anders had ik het zonder meer geloofd.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:12 schreef kooy-hie het volgende:
Ik weet niet of ik dit wel moet geloven.
Kapot lag te gaan misschien zelfs...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:23 schreef Isjiek het volgende:
Dat is wel erg klote voor die man.
Maar sorry, jongens, maar ik moest toch even lachen... Het lijkt me gewoon een droog gezicht om iemand in zijn eigen schijt te zien rollen.
hij poepte bloedquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zo hard in je broek schijten dat je naar het ziekenhuis moet topic
Zou dat in de functie schrijving staan?quote:Op zondag 11 februari 2007 11:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ook lekker als je die binnenkrijgt op de eerste hulp
die mensen die daar werken staan daar echt wel boven hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 15:46 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Zou dat in de functie schrijving staan?
het is dan ook een roeping.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ook lekker als je die binnenkrijgt op de eerste hulp
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:44 schreef Koewam het volgende:
Dus het was een soort van Tubgirl?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |