Deze is voorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:55 schreef Consigliere het volgende:
Van welke user is deze ondertitel: "Die fucking infidel!!!!!!"" ??
Effe geduld.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:20 schreef BasOne het volgende:
Hoe zit dat in het regelement?
Vraag beantwoord, dus in de gelegenheid andere vraag te posten, maar doet dat niet.....
Zeker 15 minuten geduldquote:
En bij deze heb je dat ook gedaanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:34 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
ikwilookwatzeggen!
Hey hey, bij gebrek aan vraag van antwoorder bepaald TS wie de volgende vraag kan stellen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:55 schreef FrancesTheMute het volgende:
ok volgende vraag:
wie groet iedereen altijd bij elke post?
Veldmuis!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:55 schreef FrancesTheMute het volgende:
ok volgende vraag:
wie groet iedereen altijd bij elke post?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:00 schreef BasOne het volgende:
[..]
Hey hey, bij gebrek aan vraag van antwoorder bepaald TS wie de volgende vraag kan stellen.
Anders wordt het een zooitje.
ennuh: ikwilookwatzeggen +1quote:De vraagsteller zegt of het antwoord goed is. Daarna stelt degene met het goede antwoord de nieuwe vraag in bold Als er na een goed antwoord niet binnen 10 minuten een nieuwe vraag gesteld wordt kan iemand anders een vraag stellen om het spel door te laten gaan.
ok dus:quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:36 schreef Consigliere het volgende:
Goedemorgen! Voor de goede orde:
Wanneer iemand een half uur geen vraag meer stelt, mag iemand anders het voor hem doen.. De vraag van de eerste die post telt... Verder moet je de score zo bijhouden:
(naam user1) + 1
(naam user2) (aantal punten)
(naam user3) (aantal punten)
(naam user 1)(aantal punten)
etc. Dus er ontstaat een heus klassement
Ze groeien naar de de zonquote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:44 schreef ChopperMick het volgende:
ok doe ik er wel één
Waarom zijn de bananen krom?
Anders passen ze niet in de schilquote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:44 schreef ChopperMick het volgende:
ok doe ik er wel één
Waarom zijn de bananen krom?
Wheeeeequote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:59 schreef Zrtlrnc het volgende:
BasOne-+1-volgende-vraag-kick
1 2 3 | ikwilookwatzeggen 1 BasOne 1 |
Hallo, ben ook niet helemaal wakker, kater van hier tot gruun aan het wegdrinken jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:14 schreef Nappeklapperapper het volgende:
De mens
Is dit echt een ONZ vraag?
Wel een bijpassend antwoord
die vragen zijn te moeilijkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:25 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Pssst, anders moet je even hier kijken
Algemene Kennis Quiz Deel 600
Super Star Destroyer? Volgens mij dat ding waar Darth Vader op zat en vervolgens tegen de Death Star (tweede Death Star volgens mij) klapte.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:08 schreef BasOne het volgende:
[..]
Wheeeee![]()
In het Star Wars universum Wat is het grootste type Star destroyer?
Goed geprobeertquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Super Star Destroyer? Volgens mij dat ding waar Darth Vader op zat en vervolgens tegen de Death Star (tweede Death Star volgens mij) klapte.
Weet niet hoe groot, lengte is in ieder geval in kilometers.
Maikuuulquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wie is de ONZ-dorpsgek?
Waarom stel je een vraag terwijl de vorige vraag niet is beantwoord?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wie is de ONZ-dorpsgek?
Hmmm....lastige dan. Ik heb namelijk wel boeken van Star Wars (Heir to the empire) maar 1 trilogie zit voor de Herrezen Keizer en de volgende (2 stuks zelfs) zitten er na. Daar wordt dus geen melding gemaakt van het schip van de Herrezen Keizer.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:17 schreef BasOne het volgende:
[..]
Goed geprobeert
De SSD is de grootste uit de films, maar er is een grotere.
De Executor Class Super Star Destroyer was Darth Vaders Command ship, de Executor zelf boorde zichzelf in de Death Star 2 nadat een A-Wing in de brug crashde.
Maar er is nog een grotere Class, zover bekent maar 1 van gebouwd voor de Clone Emperor.
Idd Palpatine ging niet dood maar verplaatste zich in een nieuw kloon lichaam.
Voor de goede orde.
VIC: Victory Class Star Destoyer, 900 meter lang
ISD: Imperial class of Imperator Star Destoyer, 1600 meter lang
SSD: Super Class of Executor Class Star Destroyer 12 km lang
en toch is het schip waar ik op doel redelijk gedocumenteerd, Dark Horse comics: Shadows of the Empire bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hmmm....lastige dan. Ik heb namelijk wel boeken van Star Wars (Heir to the empire) maar 1 trilogie zit voor de Herrezen Keizer en de volgende (2 stuks zelfs) zitten er na. Daar wordt dus geen melding gemaakt van het schip van de Herrezen Keizer.
Ja had ook de vraag kunnen stellen:quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:55 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Kijk, ik denk dat 99% hier gewoon niet into Star Wars is, dat dat het probleem is
en ik zou ook niet eens weten hoe ik het op zou moeten zoeken![]()
Ik weet wel waar ik het op zou kunnen zoeken maar dat mag dus niet (heb het dus ook nog niet opgezocht, maar ken wel een site waar je deze info kan vinden).quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:55 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Kijk, ik denk dat 99% hier gewoon niet into Star Wars is, dat dat het probleem is
en ik zou ook niet eens weten hoe ik het op zou moeten zoeken![]()
Clipse?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:36 schreef Consigliere het volgende:
Ik ken alleen de clipse maar die zal het wel niet zijn
Meer info?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:49 schreef Consigliere het volgende:
ja..
Ok omdat je het wiltquote:Op zondag 11 februari 2007 00:17 schreef Consigliere het volgende:
eclipse dan?
Hollandia, hij heeft geen leven en kan niet beter betalenquote:Op zondag 11 februari 2007 01:18 schreef Consigliere het volgende:
Wat is het favoriete biermerk van Remlof?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eargasm. .Luister naar mijn waarschuwing!
grolschquote:Op zondag 11 februari 2007 01:18 schreef Consigliere het volgende:
Dat is cerrorquote:Op zondag 11 februari 2007 02:19 schreef BasOne het volgende:
[..]
Hollandia, hij heeft geen leven en kan niet beter betalen
Consigliere!!1quote:Op zondag 11 februari 2007 02:48 schreef Consigliere het volgende:
Zrtlnrc!!
quote:Op zondag 11 februari 2007 01:18 schreef Consigliere het volgende:
quote:
Jimbo + 1, volgende vraag!quote:
ga slapenquote:Op zondag 11 februari 2007 02:57 schreef Consigliere het volgende:
waar staat de rnc in Zrtlrnc voor?
ik schrok alquote:Op zondag 11 februari 2007 02:59 schreef Consigliere het volgende:
( is geen algemene vraag natuurlijk)
joh dr zijn dr maar 6 xDquote:Op zondag 11 februari 2007 02:59 schreef Consigliere het volgende:
( is geen algemene vraag natuurlijk) niet relevant meer schijt
Lol ik dacht steeds Rtl Z & NRC gemixt aan elkaarquote:Op zondag 11 februari 2007 02:59 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
ik schrok al
zero tolerance blabla zonder klinkers lang verhaal, leuke nickdoei
Whehehequote:Op zondag 11 februari 2007 03:02 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Lol ik dacht steeds Rtl Z & NRC gemixt aan elkaarvandaar steeds nrc
Ik neem aan dat het staat voor Zero Tolerance?quote:
de death starquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:08 schreef BasOne het volgende:
[..]
Wheeeee![]()
In het Star Wars universum Wat is het grootste type Star destroyer?
spuit 11quote:
ja ik ga toch niet hel topic lezenquote:
Zie paar posts boven jequote:Op zondag 11 februari 2007 06:15 schreef KhaZ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het staat voor Zero Tolerance?
blindquote:
kuki sanban? numbah threequote:Op zondag 11 februari 2007 02:58 schreef Jimbo het volgende:
volgende vraag
Welke caracter van de serie "The Kids Next Door" vind Jimbo heulmaal lief
Wallabee Beatles?quote:Op zondag 11 februari 2007 02:58 schreef Jimbo het volgende:
volgende vraag
Welke caracter van de serie "The Kids Next Door" vind Jimbo heulmaal lief
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |