Mag ik je vriendelijk verzoeken de naam te vervangen door iets andersquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:10 schreef blomst het volgende:
Natasia is ook alweer wakker.
daar is hij te laf voor iddquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Normaal is anders natuurlijk maar om nou te zeggen alles wat Brian zegt maakt ie waar en hij gaat Huub vermoorden, dan denk ik zal wel meevallen.
Maar om nou te zeggen hij gaat Huub vermoorden omdat ie heeft gezegd ik ga hier geboeid de villa uit, dat geloof ik gewoon niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:06 schreef Ashley1 het volgende:
het feit dat Brain s'middags naar achter moest komen zodat ze hem gingen vertellen dat ie ich in moest houden en niet moest gaan slaan, geeft wel aan dat de redactie weet hoe hij is.
Freaky dus
Omdat ie daar de kans niet voor krijgt, ben ik bang. Die gozer spoort voor geen meter. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar zijn verleden, waar hij gisteren naar refereerde.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:09 schreef Marrije het volgende:
Normaal is anders natuurlijk maar om nou te zeggen alles wat Brian zegt maakt ie waar en hij gaat Huub vermoorden, dan denk ik zal wel meevallen.
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mijn verleden achterhaald me dat kan niet uitgevlakt worden, ik ken zijn verleden niet en weet niet waar hij precies op doelt, wellicht op zijn met enige regelmaat terugkerende woedeuitbarstingen? Tot nu toe vind ik die niet gezellig, maar dat ik zeg zeer verontrustend. . . Die pan hete olie van Natasia verontrust me meer.
Nogmaals, hier werd gesuggereerd dat die uitbarsting een moord zou inhouden en dát geloof ik gewoon niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:11 schreef demins het volgende:
[..]
Natasia heeft een aangekondigde actie nog nooit vol weten te houden! Brian voert in het geniep wel degelijk dingen uit. Uit het gesprek met de psychologe bleek ook dat Brian grote problemen met agressiebeheersing heeft en heeft gehad. Als je zijn gedrag bekijkt (maar mss kijk je geen streams, die indruk krijg ik) kan ook een leek zien wanneer hij op uitbarsten staat. En zijn fragiele egootje hoeft maar even getoucheerd te worden en hij gaat los.
Als je pretendeert dat niet te zien, geloof ik je niet. Dan zit je de boel hier gewoon te stangen. Dat mag!![]()
Natasja.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mag ik je vriendelijk verzoeken de naam te vervangen door iets anders![]()
Brian is gewoon een hanggroeppokkejong, die altijd zal blijven liegen omdat dat zijn opvoeding is geweest: liegen en ontkennen, dan is er niets gebeurt. Ondertussen denkt hij daardoor overal mee weg te komen en dgk moedigt dit gedrag m.i. aan. Tis gewoon een fucking lowlife die wat mij betreft snel van mijn streams en daarna snel van het straatbeeld mag verdwijnen. Iemand die zo weinig moeite heeft om andermans spullen te stelen/beschadigen in het huis, heeft er buiten het huis zo mogelijk nog minder moeite mee en met ergere dingen ws ook niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
daar is hij te laf voor idd
maar helemaal lekker gaat het niet in het hoofd van die jongen
Volgens mij ligt Bart beneden, in het bed van Ilonaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:01 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel. Volgens mij heeft die jongen vanaf zondag niet meer geslapen.
Hij heeft zoveel gedaan.
Hoe was trouwens vannacht de indeling van de bedden?
Bart naast Brian?
Ik hoop alleen maar dat Huub heel rustig en kalm gaat zeggen: "Brian waarom steel en verniel je andermans spullen? Is dat hoe dat moedertje van je je opgevoed heeft? zou ze trots zijn op haar lieve kleine stelende ratje die op openbare tv haar naam te grabbel gooit?"quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
daar is hij te laf voor idd
maar helemaal lekker gaat het niet in het hoofd van die jongen
Das een goeie vraag................door alle comotie alweer vergetenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:16 schreef Copycat het volgende:
Hoe lang zal het duren eer Natasia Amoebe confronteert met haar gezellig samenzijn met Huub?
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:07 schreef versabommie het volgende:
HET VARKEN IS WAKKER!
whehehequote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:18 schreef demins het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Is dit de man die we mochten doodschoppen als hij ooit één voet in het DGK-subforum zou zetten???![]()
Ik heb vannacht zelfs over DGK gedroomd.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:17 schreef kleinzusje het volgende:
Das een goeie vraag................door alle comotie alweer vergeten
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:16 schreef Copycat het volgende:
Hoe lang zal het duren eer Natasia Amoebe confronteert met haar gezellig samenzijn met Huub?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |