nee joh dan hadden wij nu niet Bart en Huub zien zoeken naar die kofferquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:45 schreef Lieve het volgende:
DGK, had die cameraman met dat petje nou niet even de koffers kunnen meenemen toen hij ze ging filmen?
Gewoon filmen en mee terug nemen. Als WELKOM THUIS HUUB ? ( omdat jullie ook zijn drank al hebben!?!)
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:46 schreef PC eend het volgende:
Ik had gedacht dat we deel 3 pagina 6 morgen zouden doen![]()
Die moet je dan wel over z'n kop pissen voordat-ie wakker wordt, met al die dope in z'n mik.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:47 schreef Miraaa het volgende:
Ik had Brian echt uit zijn nest gehaald![]()
Alsof Brian daar op zou komen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:47 schreef Kaleddis het volgende:
Bart:"als ik Brian zo inschat dan heeft hij er een vuilniszak omheen gedaan"![]()
omdat hij de make-up koffer ook niet zelf heeft terug gebracht?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:47 schreef APK het volgende:
Waarom moet hij zijn koffers zoeken die door een ander weggedonderd zijn
Geniaalquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:47 schreef Kaleddis het volgende:
Bart:"als ik Brian zo inschat dan heeft hij er een vuilniszak omheen gedaan"![]()
Hij Brian wel hoog in idd.quote:
Huub?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:48 schreef Carlaa het volgende:
[..]
omdat hij de make-up koffer ook niet zelf heeft terug gebracht?
Dat levert namelijk hilarische beelden op voor de uitzending.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:47 schreef APK het volgende:
Omdat hij vanavond nog niet genoeg TV-minuten heeft gecreeerd misschienquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:47 schreef APK het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |