quote:
Waarom zijn er 'achter' mensen niet blij mee dan? Vinden ze het oneerlijk, en daarom ondermijnend voor het programma? Of is het alleen maar persoonlijke antipathie?quote:
Die dorpsgek draaide door.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik ben net terug van uitgaan en ga nog ff kijken wat er is gebeurd. Hoezo verslaafd![]()
Is er nog iets speciaals gebeurd nadat Huub terug is gekomen? Ik heb het gezien tot dat Amanda en Natasia riepen er uit te gaan en het belachelijk te vinden etc.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:28 schreef DooZjUh het volgende:
Ik voer trouwens nooit staand een gesprek met z'n 2 in de keuken. Jullie wel?
boeit niet; we hebben huub terugquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:28 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ja idd, of ze daar de bewoners mee bedoelen of de scriptschrijvers redactie.
Die post hier toch al?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:28 schreef Danny het volgende:
Kans dat z'n broer hier komt posten is vrij groot trouwens.
Ja hoor. Dan sta ik te kokkerellen en dan komt m'n vriend verhalen vertellen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:28 schreef DooZjUh het volgende:
Ik voer trouwens nooit staand een gesprek met z'n 2 in de keuken. Jullie wel?
Ja daar is het op de een of andere manier altijd het gezelligst. Maar om nou met zn twee daar te gaan staan, ga lekker op de bank zitten ofzo!quote:
quote:
quote:
Dankjequote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die dorpsgek draaide door.
flikkerde al de koffers van Huub in de bosjes.
En dat lachje erbij was vet eng.
ik denk dat dat van die _-inge-_ figuren zijn ofzoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom zijn er 'achter' mensen niet blij mee dan? Vinden ze het oneerlijk, en daarom ondermijnend voor het programma? Of is het alleen maar persoonlijke antipathie?
Ik denk dat Huub slim genoeg is om te realiseren dat ie ook voor Bart moet uitkijken.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:29 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat is zo mooi dat Sylvia in het huis zit, zij is nuchter en Huub is zo naief volgens mij dat hij denkt dat Bart het meent met hem.
Hij was vrij stil toen Huub in het huis terug kwam, eng hoor. Hij reageerde af door die koffers weg te gooien. Ik vind hem echt een creepquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:28 schreef uitgeslapen het volgende:
Hoe laat heeft Brain die koffers weggegooid dan? En in wat voor stemming? En maakte die er ook weer van die hoge giegelgeluidjes bij?
Komt ie vast snel doenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:28 schreef Danny het volgende:
[..]
schijnt dat hij dat niet mag. geen idee tot hoe lang na het programma dat is, maar dat weet DGK_REDACTIE dan wel weer. Kans dat z'n broer hier komt posten is vrij groot trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |