Ik zag t niet gebeuren en had hier niet direct door dat t een dolletje was...... inmiddels welquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:15 schreef Danny het volgende:
ja joh, dat weet de redactie ook wel.
'ga je koffers maar zoeken en ga maar naar huis' is nou niet echt serieus te noemen
dat weet ie echt niet hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:15 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Alsof Brian niet weet dat Huub weet dat hij zijn koffers heeft verstopt......
If you like Pina Coladasquote:
Uiteraard weet Huub dat. Dat moge nu wel duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:15 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Niet echt veel.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:19 schreef Vakkie_W het volgende:
Zo net terug van het pokeren! FF de streams bekijken. Heb ik nog wat gemist na 20.00 uur?
Hij heeft Huub er alleen niet mee die gaat rustig 4 dagen in dezelfde kleren lopen. Het was agressief afreageren van Brian.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:15 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Misschien dat Huub dat niet zou doen. Maar Brian is er psycho genoeg voor.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mag hopen dat het een grap was en dat hij niet echt de villa in de hens steekt![]()
Jazeker wel!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:20 schreef DooZjUh het volgende:
Is dit altijd zo leuk om naar te kijken?
alleen als Huub erin zitquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:20 schreef DooZjUh het volgende:
quote:
Het wordt veeeeeeeeeeeel leuker de komende avonden hoor!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:20 schreef DooZjUh het volgende:
Lekker sneaky in de tuin ja. Geen idee waarom.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:21 schreef Gollemrulez het volgende:
Wie liep er net achter Huub door de tuin?
Volgens mij heeft FOK! er zwaar aan bij gedragen dat Huub terug is! Is Huub trouwens bekend met FOK!?quote:
Ah, dat moet de nieuwe bewoner zijn of het is gewoon een of andere freak ofzo.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:22 schreef Jordy-B het volgende:
D'r liep buiten idd iemand voor het raam langs... petje op...
Zag Bart dat niet?
Ja dat zeker, vooral door de kaartenactie denk ik..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:23 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Volgens mij heeft FOK! er zwaar aan bij gedragen dat Huub terug is! Is Huub trouwens bekend met FOK!?
Zeker wetenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:23 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Volgens mij heeft FOK! er zwaar aan bij gedragen dat Huub terug is! Is Huub trouwens bekend met FOK!?
Cameraman. Zijn ze aan gewend.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:22 schreef Jordy-B het volgende:
D'r liep buiten idd iemand voor het raam langs... petje op...
Zag Bart dat niet?
Hij loopt zometeen gewoon naar buiten, pakt zijn koffers en gaat over tot de orde van de dag. (begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:15 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
ah... thanks...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:24 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Cameraman. Zijn ze aan gewend.
Ja hij zei zelfs toen met een gesprek met Bart dat de Fokkers allemaal steun enzo gaven, etc.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:23 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
HIj/zij had een petje op!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:23 schreef ruby het volgende:
[..]
Ah, dat moet de nieuwe bewoner zijn of het is gewoon een of andere freak ofzo.![]()
Maar wij welquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bart tegen Huub : "Zowel hier als 'achter' zijn er een paar niet blij dat je terug bent. En we weten beiden wie dat zijn"
Wanneer ie wil.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:26 schreef HiDiHo het volgende:
DGK_REDACTIE?? Wanneer mag Huub nou weer pokeren ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |