quote:Op zaterdag 10 februari 2007 05:25 schreef fotoloog het volgende:
Julian
Of je leest de OP evenquote:
Inderdaad!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:11 schreef sooty het volgende:
Da's de deze week overleden voormalig Volkskrant hoofdredacteur Harry Lockefeer.
Geen idee... weet niet eens meer wat het wasquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:19 schreef Treinhomo het volgende:
Sinds wanneer is het tweede (kut-, maar dit terzijde) amendement eigenlijk geschrapt ?
Het behelsde een sterk staaltje ultra-puriteinse censuur op het plaatsen van blote tieten voor borreltijd.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:21 schreef peaceman het volgende:
Geen idee... weet niet eens meer wat het was
Ow ja... die onzin regelquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Het behelsde een sterk staaltje ultra-puriteinse censuur op het plaatsen van blote tieten voor borreltijd.
Angela Vlemmix ja... inderdaad de dochter van....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:44 schreef fotoloog het volgende:
Hehehehe Vlemmix !
Haar 'looks' heeft ze blijkbaar niet van papa.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Angela Vlemmix ja... inderdaad de dochter van....
Helemaal niks, had zin om wartaal te uiten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:40 schreef Gellius het volgende:
Stik, het Tong80-uurtje weer gemist. Wat bedoelde je nu met die cryptische zin?
Ja ik spoor niet.quote:
Wie dat van zichzelf zegt, spoort al nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:32 schreef Gellius het volgende:
Ik. Ik ben volkomen normaal. Godzijdank.
Ignorence is blissquote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:32 schreef Gellius het volgende:
Ik. Ik ben volkomen normaal. Godzijdank.
Nee een schrijverquote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:36 schreef Diaan73 het volgende:
Is het trouwens iemand van de koninklijke familie in Engeland?
Bibliographyquote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:43 schreef Diaan73 het volgende:
Heeft hij veel boeken geschreven?
Ja en de voornaam ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:30 schreef Diaan73 het volgende:
.... Sharp?
Ja hoor, wel zelf de troep opruimen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:33 schreef peaceman het volgende:
Ik ben niet normaal, mag ik dan hier wel komen?
Ik gok maar wat: Ian? Heb werkelijk geen idee.... was wel een subtiele hint van je trouwensquote:
Ik maak nooit troepquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hoor, wel zelf de troep opruimen.
Ze speelt in The L Word en is familie van de Shah van Persië.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
Mooie naam, maar ik ken haar iig niet.
Moet jij als muziekexpert toch wel weten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:44 schreef peaceman het volgende:
Och ja, hoe heet dat huppelkutje ook alweer?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:49 schreef peaceman het volgende:
Niet mijn genre... Ze is uit Girls Aloud toch?
Valt me tegen van je tong. Da's Ashley Cole. Naast hem zijn vrouw Cheryl Tweedy.quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:39 schreef sooty het volgende:
[..]
Valt me tegen van je tong. Da's Ashley Cole. Naast hem zijn vrouw Cheryl Tweedy.
Het gaat allemaal weer redelijk goed. Nog wat beperkingen in mn linkerarm. Maar de MRI was helemaal goed. Mn hersenen zijn helemaal gaaf en niets geks te vinden. Nu weer naar de huisarts voor evt. verwijzing naar revalidatiearts voor mn arm. Thnx for askingquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Gaat alles weer goed Diaan?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
Maar de MRI was helemaal goed. Mn hersenen zijn helemaal gaaf en niets geks te vinden.
Zo zie je maar weer dat zo'n MRI ook niet alles ziet he?!quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mn hersenen zijn helemaal gaaf en niets geks te vinden.
Nope. Er was nogal een contraverse vorige maand rond haar persoontje zowel in GB als in India.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft zij een beroemde echtgenoot?
Yep!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
O ja, Shilta Shilpa Sherpa of zoiets.
'Middle of the road' heeft daar ooit nog 's een nummer over gemaakt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
O ja, Shilta Shilpa Sherpa of zoiets.
Kloptquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'Middle of the road' heeft daar ooit nog 's een nummer over gemaakt.
Dit roept om een verfilming met George Clooney in de hoofdrol:quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Pyl zou 'm wel geweten hebben![]()
Waar is hij gebleven![]()
Nope,quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:24 schreef Z het volgende:
Amy Winehouse?
Coppola?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:30 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Nope,
Mevrouw heeft illustere familiebanden....
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:06 schreef Z het volgende:
Of is het dat nichtje van Osama?
Kijk daar is nog iemand die blij is dat alles goed isquote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat zo'n MRI ook niet alles ziet he?!
Mei li, inderdaad.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Mi Lei Vos?
Dat is heel fijn om te horen. Ik las ook dat jij en onze rechercheur gaan trouwen. Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het gaat allemaal weer redelijk goed. Nog wat beperkingen in mn linkerarm. Maar de MRI was helemaal goed. Mn hersenen zijn helemaal gaaf en niets geks te vinden. Nu weer naar de huisarts voor evt. verwijzing naar revalidatiearts voor mn arm. Thnx for asking
En het is een succesquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Een eigen topic voor Keri? Ja dat verdient ze wel.
Wel een hoop gemekker over haar cupsize zeg....quote:
Ach maar weinig mensen kunnen tegenwoordig nog natuurlijke schoonheid waarderen. Vandaar dat heel NL ook volgegooid wordt met bedrijvenparken en winkelcentra.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:44 schreef tong80 het volgende:
Ja absurd ik vind haar juist zo mooi omdat ze naturel is
Het weer? plaatselijk 17 graden in limburg ! alaaf...quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:07 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Het weer? plaatselijk 17 graden in limburg ! alaaf...
Je steelt mijn grappenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:07 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Het weer? plaatselijk 17 graden in limburg ! alaaf...
Ik leen ze slechts even,tongquote:
Nope Irish-American.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:14 schreef fotoloog het volgende:
Karima Adebibe?
Weet je wat ook fijn is voor je haar?quote:
Of op tijd naar de kapper gaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:43 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Weet je wat ook fijn is voor je haar?
Everyday van Loreal
Ben ik vanmiddag geweest !quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of op tijd naar de kapper gaan.
Ah nog een liefhebber van een goed gestroomlijnd kapsel!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:50 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ben ik vanmiddag geweest !
Nu kan ik nog sneller pakkies bezorgen,dankzij de lagere luchtweerstand...![]()
*Hands shakedquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah nog een liefhebber van een goed gestroomlijnd kapsel!
Ja eens wat andersquote:Op zondag 18 februari 2007 10:16 schreef peaceman het volgende:
Zo tong, jij bent er vroeg bij...
Wat bedoel jequote:
Dit, maar misschien heb ik het wel verkeerd opgevat en is het een andere dagquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:11 schreef tong80 het volgende:
Treinhomo m'n mail en MSN zijn kapot. Heb Doc gebeld gisteren over ons concertbezoek. We gaan eerst naar O'Connols een Ierse pub en daarna naar Tivoli. Misschien dat we dan om een uur of 7/8 bij O'connols afspreken. Hij beld me vantevoren nog om een definitieve afspraak te maken. Kamagurka komt ook, weet niet of je die kent maar is goed gezelschap.
Nu weer in topic
Je "moet" maar eens gaan luisteren: www.tommcrae.comquote:
Ha Diaanquote:Op zondag 18 februari 2007 19:57 schreef Diaan73 het volgende:
Hee mr_A!!![]()
Bedankt nog voor je felicitatie.. het is idd zo dat Peace en ik gaan trouwen. Zie mijn onderschrift of fobo.
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ha Diaan
Misschien maar een leuk verhaaltje over schrijven ofzo. Het gebeurt niet elke dag je juf gaat trouwen.![]()
Ja ik was door omstandigheden niet meer zo vaak online. Maar als de medespelers het weer willen zal er af en toe weer een posten.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
weer een verhaaltje... terug naar "vroeger".
Tsja misschien hebben ze het druk? Of misschien helpt het als we een plaatje posten.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:22 schreef Diaan73 het volgende:
Wyccie zit in Afrika voor haar studie, dolle zit even een tijd niet meer op Fok. Wat er met de rest is gebeurd, weet ik niet.
Waarschijnlijk zijn ze inmiddels samen gaan wonen en hebben ze het druk met meubeltjes uitzoeken enzo.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:27 schreef Diaan73 het volgende:
Zouden ze daarop afkomen? Hmm ik heb mn twijfels... In Pyls en Tokays fobo staan ook bijna geen reacties meer.
De volgende RJPvD bruiloft is staat dus ook in de planning.quote:
Hoe raad je het zo snel?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ow is dat jouw favo? Alicia Keys?
Tsja daar vraag je me wat...... muziek is mijn zwakke punt.....quote:Op zondag 18 februari 2007 20:54 schreef Diaan73 het volgende:
Yeps de zanger van UB40.... en hoe heet hij?
Een zoon van Mohammed Ali en Naomi Campbell?quote:
Heeft ie zo'n bekakte naam?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:16 schreef Diaan73 het volgende:
Zou je toch bijna zeggen, maar nee... Ali is trouwens afkorting van Alistair.
Hij is wel gouveneur van een provinicie maar dat is niet waar hij bekend om is.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
Daarom gebruikt hij ook alleen Ali natuurlijk...
Hmmm politicus?
quote:
Zanger van the Manic street preachers ?quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zanger van the Manic street preachers ?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:42 schreef Z het volgende:
Vince Vaughn?
Fijn voor hem....wie zij ook mag zijn.quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:25 schreef Z het volgende:
Stevie?
Waarom danquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:09 schreef Bimmel het volgende:
In FB van pyl lijkt het wel alsof er drie maanden missen??? Vaag, wist niet eens dat hij een ban te pakken had gekregen...
Kan ik niet herleiden uit de reacties in zijn FB. Wellicht dat Tokay meer weet?? Die nog gespot lately?quote:
Oh, nou zie ik het pas...er missen niet drie maanden in pyls FB, maar een JAAR en drie maanden...maar toch, hij heeft in 2005 dus een ban opgelopen ...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:17 schreef Z het volgende:
Die wel ja. Ik weet niets van een ban overigens.
OK, nou wordt ik gek...wie is er verhuisd? en wanneer??quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:21 schreef Z het volgende:
Dat was vanwege de verhuizing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |