offtopic, maar ben blij dat ik op een echte linkse partij heb gestemd...quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:05 schreef Wup het volgende:
ben ik de enige die Jacques Tichelaar een engerd vind?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:30 schreef SpaRood het volgende:
offtopic, maar ben blij dat ik op een echte linkse partij heb gestemd...
Jij niet?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Mijn zus is een grote fan van Normaal en Bennie Jolink [afbeelding]
In combinatie met de andere gasten heeft het veel weg van een aflevering van Koefnoen, ben benieuwdquote:
Dat is gewoon zomerblondquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:11 schreef Suko het volgende:
Oh, Jolink heeft z'n haar geverfd want hij 'was' vet grijs.
Of, zoals Bennie Jolink zou zeggen: ze kunnen beter je klem lullen, dan je lul klemmen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:26 schreef milagro het volgende:
Goed verhaal net van Spong
Die man lul je dus echt niet klem
geen idee maar ik zou dan zoeken in de richting van Johnny Cash:quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:55 schreef Reticulin het volgende:
Dat liedje dat Jolink net zong is volgens mij een 'cover' van een heel bekend nummer, maar ik kom er zo ff niet op welk nummer dat dan is...iemand die 't weet?
het was een eigen nummer, maar het zal, per ongeluk uiteraardquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:55 schreef Reticulin het volgende:
Dat liedje dat Jolink net zong is volgens mij een 'cover' van een heel bekend nummer, maar ik kom er zo ff niet op welk nummer dat dan is...iemand die 't weet?
Vind ik ookquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:39 schreef Wup het volgende:
haha, wat een leukerd is Bennie Jolink
Geniaal ja, die blikken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:41 schreef Schildpadje het volgende:
Vrouw Haverkamp, vrouw Haverkamp,
Wat het oe mooie titt'n
Hoe wet ie dat, hoe wet ie dat
Ik het ze zelf in d'handen had
Ik ook. Zag net net een stukje Niehe.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:57 schreef Wup het volgende:
oei oei oei ik heb te vroeg ingeschakeld....
Dacht het wel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:08 schreef Wup het volgende:
zat Roeland Fernhout nou tussen die jongens?
wat sneu voor hem..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
Dacht het wel.
Ik stond echt met verbazing te kijken naar de hele preek van Bos over dat 2 paspoorten in andere landen en dan roemde hij nog met name Amerika geen probleem is, maar alleen in ons 'kleine Nederlandje' in letterlijke woorden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:16 schreef Suko het volgende:
Nah, heb ff geen trek in Bos hoor.
Speciaal voor Tongquote:Op maandag 19 februari 2007 18:12 schreef borisz het volgende:
* Een exclusief optreden van Bløf
* Na de uitzending kunt u naar het optreden van Bløf blijven kijken op onze website.
Kan op zich wel aardige anecdotes opleveren.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:03 schreef Suko het volgende:
Blijft toch een beetje ouwehoeren over wat was, ze zijn de macht kwijt.
Zo heet ze ook niet. Ze heet Melanie Schultz van Haegen-Maas Geesteranus.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:57 schreef Aoristus het volgende:
joh, Zalm wist niet eens dat z'n buurvrouw Melanie Schulz Geesteranus heet
Da's een hele mond vol, maar je hebt gelijjk.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zo heet ze ook niet. Ze heet Melanie Schultz van Haegen-Maas Geesteranus. [afbeelding]
Tuurlijk, maar hij durft nog niet te zeggen welk baantje hij alvast voor zichzelf heeft gecreeerd in de gezondheidszorgquote:Op maandag 19 februari 2007 23:17 schreef Suko het volgende:
Een open sollicitaie van Hoogervorst, die weet nog niet wat te doen. Wat niet blijft zitten (kamer) krijgt echt wel een vette baan in het bedrijfsleven. No worries about that.
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:34 schreef golfer het volgende:
Best een leuke uitzending.
De Vara die de VVD-ers toch een beetje op een leuke manier in het zonnetje zet.
Je moet toch wat als je niet helemaal zeker weet wie je collega's zijnquote:Op maandag 19 februari 2007 23:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Zitten die VVD-ministers daar nou allemaal collectief half te janken op Blof?
Ja dat zie ik ookquote:Op maandag 19 februari 2007 23:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom wordt er steeds ingezoomed op Melanie Schultz?
Oké, daar zeg je zo wat, ik probeer het even.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:20 schreef gronk het volgende:
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd of Bram in z'n emoties opeens allerlei dingen zegt die niet op z'n blaadje stonden
gaat ie niet doen, hij is en blijft een professional.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:20 schreef gronk het volgende:
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd of Bram in z'n emoties opeens allerlei dingen zegt die niet op z'n blaadje stonden
Owja. Professionals houden een persconferentie van 40 minuten waarin ze met overslaande stem uithalen naar jan en alleman.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
gaat ie niet doen, hij is en blijft een professional.
Het was top-tv. Van A to Z geboeid gekeken. En eh... het waren 45 minutenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:53 schreef gronk het volgende:
Owja. Professionals houden een persconferentie van 40 minuten waarin ze met overslaande stem uithalen naar jan en alleman.
nou wat en maffe hype is dit nou toch...quote:
Jawel, dik blauw oog en dergelijke, maar hij sloeg zich er moedig doorheen. Viezeloesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:03 schreef Aoristus het volgende:
ik wil klappen zien. Henk van Dorp werd in mekaar geslagen volgens Viezeloes
ik weet nog wel dattie met een blauw oog zat te presenteren, de sfeer was er een van, laten we het beste er maar van maken, het bvd-pensioen is nabij..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:08 schreef Suko het volgende:
[..]
Jawel, dik blauw oog en dergelijke, maar hij sloeg zich er moedig doorheen. Viezeloeshad aangifte gedaan, nooit meer wat van gehoord en zij heeft kennelijk ook nooit meer nagevraagd, tjonge wat een interesse he Loesje?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |