quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:43 schreef golfer het volgende:
Gezien de saaie gasten, sla ik vanavond maar eens over.
quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Hier ook[[url= afbeelding]]http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/13.gif]afbeelding[/url]][/url]
Weer niet veel? Was met Brammetje toch wel leuk? Wittebol heb ut druk dan vanavond, 1x is wel voldoende voor mij, įls ik al ga kijken naar P&W, 'k zie wel.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Weer niet veel ! Overigens Witteman is vanavond op NED 2 te zien samen met Ferry Mingelen.
Om 20.30 met de nieuwe kabinet![]()
Ja dinsdag was het top met Moskoquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:38 schreef Suko het volgende:
[..]
Weer niet veel? Was met Brammetje toch wel leuk? Wittebol heb ut druk dan vanavond, 1x is wel voldoende voor mij, įls ik al ga kijken naar P&W, 'k zie wel.![]()
Oh oké, kan best zijn dat ik naar jou tip ga kijken, voorstellen van het nieuwe kabinet en P&W oversla, weer eens wat anders.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dinsdag was het top met MoskoMaar gisteren heb ik niet gekeken en vanavond kijk ik ook niet
![]()
hij lijkt wat vermoeid maar erg enerverend is het tot nu toe nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:32 schreef milagro het volgende:
onzekere spreker die Plasterk ineens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |