Hahaha, ik beschouwde mezelf helemaal niet als zo'n overdreven Huub-fan, maar dit is echt hééérlijk. Zowel het feelgood-aspect van zijn gesprekken met Syl en ook wel een beetje Bart, als de keiharde tikken die hij aan de smeerlappen in het huis heeft uitgedeeld.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
God wat heb ik die guitige kop en z'n verhalen gemist, dit is echt een beetje thuiskomen.![]()
de vorige keer heeft ze zich 6 uur in de slaapkamer verstoptquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:54 schreef Copycat het volgende:
Ah! Het negeren gaat weer beginnen.
Dat kan ze ook zo goed!![]()
nope ... te druk met genieten van de streams. Heerlijk zoals Natas gedist wordt door Hupie. Daar wil ik geen seconde van missen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:03 schreef bunnyma het volgende:
Heeft er eigenlijk iemand naar de uitzending van vanavond gekeken?
Ze overtreft zichzelf iedere dag weer. Prachtig!quote:
Ik heb nu al feestquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:02 schreef Myriam1978 het volgende:
Nog 2 nieuwere mensen erbij vanavond, dan hebben we een feest!
Nee johquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:03 schreef bunnyma het volgende:
Om te zien dat Huub eruit moest? Nee, ben veel te druk met zijn terugkeer!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:03 schreef bunnyma het volgende:
achter welke schelp kom jij vandaan kruipen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:59 schreef Cungy het volgende:
[..]
Sylvia zit duidelijk in het kamp van Huub...overduidelijk !
Ik verbaas me er echt over dat ze elke keer weer verder onder die IQ-grens duikt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:04 schreef CartWOman het volgende:
Ze overtreft zichzelf iedere dag weer. Prachtig!
Dat doet ze nu al voor de 5e keer ofzo hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:04 schreef Danny het volgende:
gaat natasia 'm nou demonstratief negeren ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |