Maar ze voelt zich ook niet de sterkste, ze voelt zich slachtoffer. Huub durft alleen de zwakken te pakken, hij durft Brian en Bart niet aan te pakken (zegt Natasia dan he).quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:59 schreef Ebinas het volgende:
Persoonlijk vind ik negeren een zwakte bod
Ja, dat zeker maar soms doet ze net of ze het met de flokkies eens is.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:59 schreef Cungy het volgende:
[..]
Sylvia zit duidelijk in het kamp van Huub...overduidelijk !
Open een pol.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:01 schreef blomst het volgende:
Hoelang gaat natasia het redden dat negeren van Huub?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:59 schreef scanman01 het volgende:
Huub over Natasia: "Mensen waren boos dat ik nog zo aardig tegen haar heb gedaan."
Was je dat ontgaan dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:59 schreef Cungy het volgende:
[..]
Sylvia zit duidelijk in het kamp van Huub...overduidelijk !
net zolang als het duurt voor ze het heeft uitgesproken waarschijnlijkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:01 schreef blomst het volgende:
Hoelang gaat natasia het redden dat negeren van Huub?
En dat terwijl ze stellig had gezegd dat ze hem niet op haar feestje wilde hebben.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:58 schreef Freeloader het volgende:
Nu is Huub natuurlijk ook op de verjaardag van Natasia. Dat wordt een leuk feestje![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik reageer op diegene die ik quotequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |