quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:48 schreef avonne het volgende:
Jemig een hele COS gemist door plaspauze
Zo denk ik idd ook over Bart.....maar ja Sylvia doet hetzeldfe.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:53 schreef Cungy het volgende:
Bart is net een paling nu bah...
vieze gluiperd...vriendjes houden in 2 kampen. Niet zo slim jongen, dat is dodelijk in DGK
totdat ze hem weer onder ogen krijgtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:54 schreef Dogga het volgende:
Waarom is het enige wat uit de muil van natasia zegt..Maakt niet uit..laat maar komen.
Oh en bavania wilt hem weer negeren..
hoe lang houdt ze het vol?
Bart blijft goede maatjes met beide kanten denk ik, en probeert op het juiste moment de kant te kiezen die hem het best uitkomt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:54 schreef endr0me het volgende:
Juist niet, ik vind Bart slim bezig.. vooral omdat niemand het vermoed momenteel
ja jammer maar misschien wel slim.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Zo denk ik idd ook over Bart.....maar ja Sylvia doet hetzeldfe.
jawel hoor huub weet hoe hij isquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:54 schreef endr0me het volgende:
Juist niet, ik vind Bart slim bezig.. vooral omdat niemand het vermoed momenteel
Jouw streams zijn sneller. Wat jij schrijft hoor ik een paar seconden laterquote:itsme - vrijdag 9 februari 2007 @ 20:55
waar is Brian. die is daar heen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |