quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:48 schreef avonne het volgende:
Jemig een hele COS gemist door plaspauze
Zo denk ik idd ook over Bart.....maar ja Sylvia doet hetzeldfe.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:53 schreef Cungy het volgende:
Bart is net een paling nu bah...
vieze gluiperd...vriendjes houden in 2 kampen. Niet zo slim jongen, dat is dodelijk in DGK
totdat ze hem weer onder ogen krijgtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:54 schreef Dogga het volgende:
Waarom is het enige wat uit de muil van natasia zegt..Maakt niet uit..laat maar komen.
Oh en bavania wilt hem weer negeren..
hoe lang houdt ze het vol?
Bart blijft goede maatjes met beide kanten denk ik, en probeert op het juiste moment de kant te kiezen die hem het best uitkomt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:54 schreef endr0me het volgende:
Juist niet, ik vind Bart slim bezig.. vooral omdat niemand het vermoed momenteel
ja jammer maar misschien wel slim.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Zo denk ik idd ook over Bart.....maar ja Sylvia doet hetzeldfe.
jawel hoor huub weet hoe hij isquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:54 schreef endr0me het volgende:
Juist niet, ik vind Bart slim bezig.. vooral omdat niemand het vermoed momenteel
Jouw streams zijn sneller. Wat jij schrijft hoor ik een paar seconden laterquote:itsme - vrijdag 9 februari 2007 @ 20:55
waar is Brian. die is daar heen .
zullen haar kindjes niet erg vindenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:57 schreef scanman01 het volgende:
Gaat Natasia er niet meer uit over 7 maand ofzo. Want nu zegt ze opeens heel stellig dat Huub niet van haar gaat winnen.
Die gaat het nog heel moeilijk krijgen. Amanda is namelijk zó dom dat ze niet boos blijft op Huub, ze noemde hem net al een aardige jongen. Dus gooi er wat drank in en het is feest, plus ruzie met Natasia. Win-win.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:55 schreef Danny het volgende:
amanda waagt het om terug te praten tegen natasia??
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:56 schreef Gert het volgende:
Een huishoudelijke mededeling tussendoor: een bepaalde user geeft herhaaldelijk via topicreports aan dat de nummering niet meer klopt. We zijn eigenlijk bij COS 371, omdat 365 dubbel was. Het boeit hem overduidelijk meer dan mij, dus ik pas het even aan: dit wordt nummer 371.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:57 schreef JetFreggel het volgende:
ik zie het aan je ogen pleione!
natasia is op één moment leuk om naar te kijken en dat is in een mortuarium met een labeltje om haar grote teen...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:56 schreef Pleione het volgende:
tot nog toe vind ik Natasia nog steeds leuk om naar te kijken
In een kamer met kussen aan de wandquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:57 schreef CARLAK het volgende:
Zou Brian nu platgespoten worden?
O dat heb ik ook wel eens.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jouw streams zijn sneller. Wat jij schrijft hoor ik een paar seconden later![]()
Zei ze dat???quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:55 schreef jacqjacq het volgende:
amanda vindt huub toch wel een aardige kerel.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:58 schreef Danny het volgende:
[..]
natasia is op één moment leuk om naar te kijken en dat is in een mortuarium met een labeltje om haar grote teen...
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:58 schreef Danny het volgende:
[..]
natasia is op één moment leuk om naar te kijken en dat is in een mortuarium met een labeltje om haar grote teen...
Ik denk dat 'ie toch die koffers aan het pakken is... Maar hij zal wel snel even aan z'n kleine vriend sjorren, nu 'ie toch buiten het beeld van de camera's staat.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:57 schreef CARLAK het volgende:
Zou Brian nu platgespoten worden?
Damn, en ik dacht nog wel "laat maar gaan"..... is er kennelijk iemand nog erger dan ikquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:56 schreef Gert het volgende:
Een huishoudelijke mededeling tussendoor: een bepaalde user geeft herhaaldelijk via topicreports aan dat de nummering niet meer klopt. We zijn eigenlijk bij COS 371, omdat 365 dubbel was. Het boeit hem overduidelijk meer dan mij, dus ik pas het even aan: dit wordt nummer 371.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |