zijn er eigenlijk mods aanwezig?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:51 schreef Zrtlrnc het volgende:
dit is wel een vrije vrijdagavond zeg.
waar was je?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:52 schreef Renesite het volgende:
Ben ik weer
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:55 schreef Zrtlrnc het volgende:
uitzendinggemist.nl
was het leuke aflevering dan?
Ik vond het wel okay eigkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:55 schreef Zrtlrnc het volgende:
uitzendinggemist.nl
was het leuke aflevering dan?
dan ga ik morgen ff kijken...quote:
okay, die jury vind ik alleen een beetje arrogant, ''wij hebben het toch al gemaakt in het vak"-instellingquote:
Die ken ik al, mijn leven.....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:56 schreef Qunix het volgende:
Top Gear nu......
Zeker wel!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:01 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
okay, die jury vind ik alleen een beetje arrogant, ''wij hebben het toch al gemaakt in het vak"-instelling![]()
verder wel leuk programma, zit talent tussen![]()
hoi opgebaarde!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die ken ik al, mijn leven..... [afbeelding]
hoe nkan ik nou een soa hebben? ik ben maagd!!, maar hoe is't met je teelbalkanker?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoi Isama, hoest met je terminale SOA?
Hoe kan je met iets hoesten?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoi Isama, hoest met je terminale SOA?
da's leuk voor je!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:12 schreef Sala-adin het volgende:
Ik weet cker dat iedereen op de meet mij heel erg mist en een aantal zeker aan het roepen zijn waar ik ben enzo
Ik voel me zo populaiirrrr hihi
Die kriebelt in mijn nekquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:10 schreef isama het volgende:
[..]
hoe nkan ik nou een soa hebben? ik ben maagd!!, maar hoe is't met je teelbalkanker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |