En en en...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent er nog nooit een geweest
Er word me veeeeel duidelijkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:04 schreef isama het volgende:
ik blow niet, zie m'n geboortedatum...
1991, ok 'waar we bijna allemaal blowen'quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:04 schreef isama het volgende:
ik blow niet, zie m'n geboortedatum...
15 jarige zat die blowenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:05 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
1991, ok 'waar we bijna allemaal blowen'![]()
nee, en ik drink ook niet(ik overleef zonder vochtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:05 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
1991, ok 'waar we bijna allemaal blowen'![]()
Is het punt dat ik in Groningen woon en werk overdag genoeg?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:05 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Waarom jij niet op de meet eigenlijk?
OMG KETTERquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:06 schreef isama het volgende:
[..]
nee, en ik drink ook niet(ik overleef zonder vocht)
voor de kachel(geen kanker) met een laptopquote:
Groningenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is het punt dat ik in Groningen woon en werk overdag genoeg?
jaaaa! steek me in de hens (ik ben ook pyromaan!)quote:
<< kachelquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:07 schreef isama het volgende:
[..]
voor de kachel(geen kanker) met een laptop
Allicht. Maar altijd vrijdag avond. Grappig detail: Ik werk zaterdag ochtend en vaak vrijdag de hele dag. De rest van de week schoolquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:07 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Groningen![]()
Maar ze doen ook wel eens een meet in groningen ofnie![]()
Whhehe jij weet niet wat we met ketters doen of welquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:07 schreef isama het volgende:
[..]
jaaaa! steek me in de hens (ik ben ook pyromaan!)
nee, leer eens lezen, GEEN KANKER!quote:
Soow das kut danquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Allicht. Maar altijd vrijdag avond. Grappig detail: Ik werk zaterdag ochtend en vaak vrijdag de hele dag. De rest van de week school
ik hoop fikkie, geen tubgirl of lemonpartyquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:08 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Whhehe jij weet niet wat we met ketters doen of wel![]()
Hijs wel origineelquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:10 schreef Zrtlrnc het volgende:
kachel, zie webicon. leer zelf lezen niet-blowert![]()
aah, nu zie ik hem! (maybe toch iets verkeerds gegeten?)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:10 schreef Zrtlrnc het volgende:
kachel, zie webicon. leer zelf lezen niet-blowert![]()
Tja, vrijdag kan ik iig niet vrij krjgen, en zaterdag misschien wel dan...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:09 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Soow das kut dan![]()
Dan vraag je toch alvast vrij voor je werk?![]()
Paddo's! junk!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:10 schreef isama het volgende:
[..]
aah, nu zie ik hem! (maybe toch iets verkeerds gegeten?)
nee, goedkope zooi hamburgers van de super...quote:
School duurt toch niet zo lang zeker?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, vrijdag kan ik iig niet vrij krjgen, en zaterdag misschien wel dan...
hij pwnt de lollergroentensquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:12 schreef eQuaL het volgende:
[..]
School duurt toch niet zo lang zeker?
Wat doe je? (Pallets!!!)
Heh? Ik zit ma tot en met do op school. Vrijdag hele dag werken, zaterdag vaak ook om een uurtje of 10.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:12 schreef eQuaL het volgende:
[..]
School duurt toch niet zo lang zeker?
Wat doe je? (Pallets!!!)
Flikker op, jij durft toch niet te beweren dat in je (zieke) geest het idee op kwam om mij te vergelijken met het gedrocht M. Aaikuulquote:
dat is toch je kloon, je ondergeschiktequote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Flikker op, jij durft toch niet te beweren dat in je (zieke) geest het idee op kwam om mij te vergelijken met het gedrocht M. Aaikuul![]()
Dat wil ik wel eens zienquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:14 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan ringen van bellen blazen onderwater
Sterft sterft sterftquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:15 schreef isama het volgende:
[..]
dat is toch je kloon, je ondergeschikte
een lollerturk bedoek jequote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:16 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Een lollernoob![]()
Oh nee net zo als jij
Is ie welquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:16 schreef TwyLight het volgende:
Waarom heeft die dan zoveel naamtopicsik ken die hele gast niet eens. of is het geen ONZ'inner?
zozoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:14 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan ringen van bellen blazen onderwater
sorry wacht ff, 1989, 17 jaar, ik pik niks van jou!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |