zou ze dood zijn?quote:
Daar heb je wel weer gelijk in.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Of juist wel en dan is het dag Brian. Jij gaat naar huis ole ole
Als er gewoon karton in de koffers zit, omdat ze het wel verwacht haddenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:15 schreef Lunaflame het volgende:
Het zou wel een giller zijn als DGK Redactie, de koffer van Huub nu gewoon terug zou zetten in de slaapkamer.
Da's vuil... Als daar vocht in komt, trekt 'ie tergend langzaam krom...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:15 schreef Cungy het volgende:
Als ik Huub nu was, en ik zou er achter komen dat mijn koffer over de heg was gegooid..
dan was die gitaar ook ergens beland...en ergens waar die dingen niet zo goed tegen kunnen....kijken of dat ding kan zwemmen
Hoe meer wij ons aan haar ergeren, hoe blijer de redactie is. Want dan is de opzet geslaagd.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
DGK-REDACTIE hebben jullie al spijt dat jullie die goedkope snol erin hebben gezet...ze had een rol moeten krijgen in de rls van de Tokkies, niet in DGK![]()
Nee ze heeft niks gezien, alleen gepraat over haar angst voor Huub.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:16 schreef itsme het volgende:
[..]
ja en ze kwam als een zielig vogeltje terug bij haar vriendjes.
Ze zei iig niet meer dat ze er naast zat.![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:17 schreef itsme het volgende:
Natasia krijgt nu de beelden te zien.
Maar er meot ook een held of meer inzitten anders is het knudde.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe meer wij ons aan haar ergeren, hoe blijer de redactie is. Want dan is de opzet geslaagd.
Ze wordt een nieuwe Natasia. Als je je aan iemand enorm kunt ergeren, is die persoon dus goed gecast.
Idd...je haalt de woorden uit mijn mond.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:18 schreef dronkeykong het volgende:
Nena
Hij heeft het erover
Pas op voor Brain
230 op die snaren zetten!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:15 schreef Cungy het volgende:
Als ik Huub nu was, en ik zou er achter komen dat mijn koffer over de heg was gegooid..
dan was die gitaar ook ergens beland...en ergens waar die dingen niet zo goed tegen kunnen....kijken of dat ding kan zwemmen
Eet brian met een mes?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:18 schreef dronkeykong het volgende:
Nena
Hij heeft het erover
Pas op voor Brain
Die zit bij de redactie, denk ik...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:18 schreef Gert het volgende:
Waarom zit de toekomstige emigrante niet aan tafel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |