Belachelijk, Ilona's spullen waren kapot vorige keer, kwam 'ie goed mee weg, en hier ook weer mee. Jammer.quote:
Hulde dat Talpa die toch heeft aangedurft (dankzij een beetje pressie van onze kant)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:14 schreef doesss het volgende:
Tis wel duidelijk wie er tv maakt........
De cosjes gaan weer als warme broodjes![]()
Hubert the king of the castle![]()
en ze beseft dat ze nu (volgens haar eigen woorden) gewoon dood moetquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:14 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Maar ze mag het blijkbaar niet zeggen.. ze zei tegen Bart dat ze geen beelden had gezien... Maar haar gedrag valt wel heel erg op, ik trek dezelfde conclusie... Amanda is PWNED!!
Ik vind d'r wel leuk... Het is net zo'n vals wijf als Natasia, maar dan niet zo lelijk.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
DGK-REDACTIE hebben jullie al spijt dat jullie die goedkope snol erin hebben gezet...ze had een rol moeten krijgen in de rls van de Tokkies, niet in DGK![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:14 schreef Darklight het volgende:
ff een melding op de plasma
"Brian, haal de tas van Huub op"
Nee man, Amanda maakt het kooitje gewoon leuk. Ik bedoel, nu kan ik iedere avond voor het slapengaan lekker zien dat ik een tig keer zo hoog IQ heb dan haarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
DGK-REDACTIE hebben jullie al spijt dat jullie die goedkope snol erin hebben gezet...ze had een rol moeten krijgen in de rls van de Tokkies, niet in DGK![]()
ze zegt van niets... Maar haar gedrag toen ze terugkwam sprak boekdelenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zat non stop naar Huub en Sylvia te luisteren. Heeft Amanda inmiddels de beelden duidelijk gezien???
Ze konden er echt niet onderuitquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Hulde dat Talpa die toch heeft aangedurft (dankzij een beetje pressie van onze kant)![]()
ja en ze kwam als een zielig vogeltje terug bij haar vriendjes.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zat non stop naar Huub en Sylvia te luisteren. Heeft Amanda inmiddels de beelden duidelijk gezien???
zonder natasiaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:15 schreef fokkerd het volgende:
zooo, effe samen lekker eten......
En bovendien heeft ze dikke tetten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee man, Amanda maakt het kooitje gewoon leuk. Ik bedoel, nu kan ik iedere avond voor het slapengaan lekker zien dat ik een tig keer zo hoog IQ heb dan haar
Mede poepie. Ik ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:15 schreef kleinzusje het volgende:
Mensjes, poepies.................. Ik geniet![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:12 schreef Tissik het volgende:
[..]
Braajen is zeker de gevaarlijkste van het hele stel. Lijkt me een gevalletje ASP. http://nl.wikipedia.org/w(...)oonlijkheidsstoornis
Ik heb een grijns van oor tot oor maar ja dat had ik zondag ook tot Huub weg moest.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:15 schreef kleinzusje het volgende:
Mensjes, poepies.................. Ik geniet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |