Of juist wel en dan is het dag Brian. Jij gaat naar huis ole olequote:nlboy - vrijdag 9 februari 2007 @ 20:12
Huub moet denk ik niet in de buurt komen van Brain.
ben zo ook weg, wacht nog ff op m'n liftquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo, opgelost.
Blijf jij nog langer? Dan doe jij voorlopig maar de COS sluiten.. dacht dat je wegging na 20hr..
Nou nou Gert heeft al sorry gezegd.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:13 schreef Gigageil het volgende:
Wat loopt FOK te kutten met die afgelsoten topics steeds![]()
......................
Het mooiste nog is dat Huub geld geboden heeft gekregen om Brian op zijn bek te rammen.....![]()
![]()
hoi iloontjequote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:13 schreef noekje het volgende:
Wat zal Ilona genieten!!!
Maar ze mag het blijkbaar niet zeggen.. ze zei tegen Bart dat ze geen beelden had gezien... Maar haar gedrag valt wel heel erg op, ik trek dezelfde conclusie... Amanda is PWNED!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:13 schreef Leandra het volgende:
Wat is Amanda stilletjes nu ze de beelden waarschijnlijk nog tig keer gezien heeft.....
Ze weet dat Huub terecht terug is, en dan nog geen beter argument hebben dan "hij is gewoon eng"
Nou tis wel dood maar het zijn Nertsen. Die worden vergast voor deze (mooie) nekkies. Zagc ook liever een levend stinkdierquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:13 schreef miss_bleu het volgende:
heeft amanda nou een dode kat om haar nek?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:14 schreef Darklight het volgende:
ff een melding op de plasma
"Brian, haal de tas van Huub op"
Ik zat non stop naar Huub en Sylvia te luisteren. Heeft Amanda inmiddels de beelden duidelijk gezien???quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:13 schreef Leandra het volgende:
Wat is Amanda stilletjes nu ze de beelden waarschijnlijk nog tig keer gezien heeft.....
Ze weet dat Huub terecht terug is, en dan nog geen beter argument hebben dan "hij is gewoon eng"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |