Haha, ja doe maar effe.quote:
Goeie kaart zegt ze.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:44 schreef Black_king het volgende:
Komop Syl, wat staat er in je kaarten ????
Blomst je neemt het toch aub wel op he? Ik wil dit wel 100 x terugzienquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:44 schreef blomst het volgende:
Redactie zet ze maar vast op de bank en gooi Huub er nog voor de drukte in.
Oooo ja gauw nog even gaan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:43 schreef avonne het volgende:
Hooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiii
Iedereen nog even geplast?
Komop Syl, lees even je kaart voor
NEE!!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:14 schreef Carlaa het volgende:
weet je wát pas een stunt zou zijn? Een streamlock van 7 tot 8)
Bastiaan, maar hij had medelijden hoor!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:38 schreef nelisb het volgende:
[..]
daar ga ik hem maar eens op aanspreken!! beetje mij noemen zonder dat ik er wat van weer!![]()
Nee, weet niet hoe dat moet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Blomst je neemt het toch aub wel op he? Ik wil dit wel 100 x terugzien![]()
Als ik dit ga kijken ben ik wrs al lazarusquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:46 schreef demins het volgende:
Nog 15 minuten tot de meest opzienbarende comeback sinds Lazarus!
Shit, waar is HiDiHo?????????????quote:
En je zit nu in een internetcafé en je geld is bijna op?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zeg uitstellen tot fluugs weer internet heeft
Ze kijken nu geen TV dus maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:47 schreef Black_king het volgende:
Ik hoop dat ze het niet uitzenden bij Boulevard, dan blijft de kwaliteit van de streams wel zo goed....
Mooi gesprokenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:46 schreef demins het volgende:
Nog 15 minuten tot de meest opzienbarende comeback sinds Lazarus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |