Haha, ja doe maar effe.quote:
Goeie kaart zegt ze.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:44 schreef Black_king het volgende:
Komop Syl, wat staat er in je kaarten ????
Blomst je neemt het toch aub wel op he? Ik wil dit wel 100 x terugzienquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:44 schreef blomst het volgende:
Redactie zet ze maar vast op de bank en gooi Huub er nog voor de drukte in.
Oooo ja gauw nog even gaan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:43 schreef avonne het volgende:
Hooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiii
Iedereen nog even geplast?
Komop Syl, lees even je kaart voor
NEE!!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:14 schreef Carlaa het volgende:
weet je wát pas een stunt zou zijn? Een streamlock van 7 tot 8)
Bastiaan, maar hij had medelijden hoor!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:38 schreef nelisb het volgende:
[..]
daar ga ik hem maar eens op aanspreken!! beetje mij noemen zonder dat ik er wat van weer!![]()
Nee, weet niet hoe dat moet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Blomst je neemt het toch aub wel op he? Ik wil dit wel 100 x terugzien![]()
Als ik dit ga kijken ben ik wrs al lazarusquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:46 schreef demins het volgende:
Nog 15 minuten tot de meest opzienbarende comeback sinds Lazarus!
Shit, waar is HiDiHo?????????????quote:
En je zit nu in een internetcafé en je geld is bijna op?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zeg uitstellen tot fluugs weer internet heeft
Ze kijken nu geen TV dus maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:47 schreef Black_king het volgende:
Ik hoop dat ze het niet uitzenden bij Boulevard, dan blijft de kwaliteit van de streams wel zo goed....
Mooi gesprokenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:46 schreef demins het volgende:
Nog 15 minuten tot de meest opzienbarende comeback sinds Lazarus!
Hé dat is ook een leuke interpretatie .....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze kijken nu geen TV dus maak je geen zorgen
Helaas heb ik HiDiHo nog niet gezienquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:48 schreef Gert het volgende:
[..]
En je zit nu in een internetcafé en je geld is bijna op?
Maarre... we hebben hier HiDiHo en die zet de hele handel vast wel weer op YouTube!
En als je de COS dadelijk wilt volgen, heb je helemaal geen tijd om ook nog streams te kijken.![]()
6 bladzijdesquote:
HidiHo neemt de streams meestal op als hij weg is. Of dat de laatste dagen ook zo was?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Maarre... we hebben hier HiDiHo en die zet de hele handel vast wel weer op YouTube!
En als je de COS dadelijk wilt volgen, heb je helemaal geen tijd om ook nog streams te kijken.![]()
Ik zit op de pc van m'n werk. Op het netwerk van het bedrijf. Een aangezien alles van een beetje betekenis geblocked is kan ik dus geen streams kijken.....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:48 schreef Gert het volgende:
[..]
boven jequote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:50 schreef farceman het volgende:
Is Scanman al gesignaleerd?
welkom trugquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:50 schreef scanman01 het volgende:
* Zit er helemaal klaar voor *
WBquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:50 schreef scanman01 het volgende:
Hoi Scan, ook weer terug na het goede nieuws?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:50 schreef scanman01 het volgende:
zie bovenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:50 schreef farceman het volgende:
Is Scanman al gesignaleerd?
Dan heb je nog wel wat PR-werk te verrichten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zit op de pc van m'n werk. Op het netwerk van het bedrijf. Een aangezien alles van een beetje betekenis geblocked is kan ik dus geen streams kijken.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |