Ik ga om half 8 de deur uit.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:44 schreef Stofje het volgende:
Hoi Bio. Hoelaat ga jij richting de stad?
Koop een lollie en ga het vieren.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:48 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ga nu weg!
Een goed idee, dan is die Bavaria zo erg nog niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:48 schreef Biogarde het volgende:
Ik zit aan de Amstel.
Oh. Okee.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:47 schreef Stofje het volgende:
Dat is niet geheel correct, Q. Ik besloot nog een laatste AH-pilsener te pakken.
Dan gaat de trein ieder kwartier. Om .15, .30, .45 en .00.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:48 schreef Biogarde het volgende:
Ik zit aan de Amstel.
Ach, we zijn immers forum-maten for life. Mensen kunnen praten wat ze willen, maar praten poep.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:48 schreef Stofje het volgende:
Bio, ik zou vanavond bij je langskomen. Wat zijn we toch een stel doerakken, dat wij die afspraak niet nagekomen zijn!
Stóm! Maar wel wáár.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ach, we zijn immers forum-maten for life. Mensen kunnen praten wat ze willen, maar praten poep.
Immers.quote:
Ja!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:50 schreef Biogarde het volgende:
Nu ik jullie toch aan de lijn heb..
Hmm, wit, zwart, geel... Ariërs, negers en spleetogen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:51 schreef Biogarde het volgende:
Ik word niet goed van bier in combinatie met brood en Duo-Penotti.
Juist!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hmm, wit, zwart, geel... Ariërs, negers en spleetogen.
Jazeker Stofje. Ik ga me maar eens klaarmaken voor de goudgele versnaperingen van vanavond.quote:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:54 schreef Biogarde het volgende:
Hebben ze daar bitterballen? Jatog?! Jewaids.
"Lollern00b". Of welke term daarvoor tegenwoordig den dage ook gelden moge.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:55 schreef Biogarde het volgende:
In Utrecht wonen pwnd wie unne n00b rofllolBBQ.
Ik vind vooral alles tof. Alles.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
[afbeelding]=[afbeelding]
Ga 's wegquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:57 schreef Biogarde het volgende:
Oi.
Uur of half tien, denk ik.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoelaat ben je in Utrecht, denk je?
jogy en jij ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
remlof is nog steeds mod. Stofje vergeet ik helemaal.
Jaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:23 schreef FlyingFox het volgende:
o kut was het vandaag?
Sebasser.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:42 schreef Stofje het volgende:
Zo, even terug, om de spullen van PDL naar m'n kamer te brengen. Mooie opkomst, totnutoe! Zelfs Q is er. Sebasser kreeg geen bier mee bij de bar, omdat ie geen ID-bewijs bij zich had.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:39 schreef Renesite het volgende:
Sebasser neemt geen ID mee omdat iedereen dan gaat vragen hoe oud ie isMen o men
!!!!
Zal wel aan de stad liggen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:40 schreef BrauN het volgende:
[..]
Inderdaad.
Die gast is nog NET iets triester dan jij, Renesite.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:39 schreef Renesite het volgende:
Sebasser neemt geen ID mee omdat iedereen dan gaat vragen hoe oud ie isMen o men
!!!!
Uhuh, en wat mensen die al aardig wat ophaddenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:30 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Weer terug en aan het werk![]()
Het was mega gezellig. Grote opkomst ook![]()
Dat hoort op een onzin meet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:37 schreef Petre het volgende:
[..]
Uhuh, en wat mensen die al aardig wat ophadden
Leugens!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:42 schreef Stofje het volgende:
Zelfs Q is er.
omdat het niet de diehard kern meet was, zoals voorgaande jarenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:35 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
!
Het valt me wel op dat er veel mensen een stuk eerder terug zijn dan voorgaande jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |