Hey postiequote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:14 schreef postmortum het volgende:
gelukkig zijn al de mods weg, kan ik lekker baggeruh![]()
hey pio jewaidsquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:14 schreef postmortum het volgende:
gelukkig zijn al de mods weg, kan ik lekker baggeruh![]()
quote:
Heb je nog gelest?quote:
Whahah en de rest staat er zo bij van whehehequote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:18 schreef TwyLight het volgende:
En dan zo iedereen rofls baggeren, en dan zo remlof op een laptop in stairway zo iedereen pwnen![]()
![]()
einz!!11 en dan zo
![]()
![]()
slotjeuh
nee konings heb ik goede verhalen over gehoordquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:19 schreef Piovan het volgende:
[..]
Heb je nog gelest?
Anders moet je eens kijken bij Konings in Susteren, die was ik laats vergeten. Schijnt ook een erg goeie te zijn.
Vanaf breda naar utrecht doe je ongeveer anderhalf uur over, iets minder. Je kan nog.quote:
Staat ergens op de Wiki, maar ik kan dat kreng nooit vinden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet al niet eens meer wie er allemaal ONZ mod zijn geweest eigenlijk.
ik denk dat ik daar ook ga ipv in bornquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:20 schreef postmortum het volgende:
[..]
nee konings heb ik goede verhalen over gehoord![]()
Ja ik heb nog niet gegetenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vanaf breda naar utrecht doe je ongeveer anderhalf uur over, iets minder. Je kan nog.
Siemen, Chowiquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Staat ergens op de Wiki, maar ik kan dat kreng nooit vinden.
Kijken hoever ik kom, Tara, knut, yvonne, jogy, Dirkh, Inso, Havoc, Ruis, Tessje, ik (2004), FF
eh...
![]()
http://wiki.fok.nl/index.php/ONZ-Modsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Staat ergens op de Wiki, maar ik kan dat kreng nooit vinden.
Kijken hoever ik kom, Tara, knut, yvonne, jogy, Dirkh, Inso, Havoc, Ruis, Tessje, ik (2004), FF
eh...
![]()
remlof is nog steeds mod. Stofje vergeet ik helemaal.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:25 schreef TwyLight het volgende:
Bupatih, remlof
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Oeh, ik vergeet er wel héél erg veel.![]()
![]()
Die wilde altijd graag, maar is het nooit geworden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:27 schreef Renesite het volgende:
En VelvetAcid ofzoiets.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
remlof is nog steeds mod. Stofje vergeet ik helemaal.
Wie was dat dan? Ook zo'n vage naam.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die wilde altijd graag, maar is het nooit geworden.
Ja, dat probleem heb ik ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:31 schreef Stofje het volgende:
Ik overweeg naar de Stairway te gaan, om m'n verdriet weg te drinken.
Ware het niet dat m'n koelkast koel, gratis bier bevat.
Ik 'ken' iedereen wel uit die lijst, behalve No Nick. Dat was voor mijn FOK! tijd denk ik. Ik kwam er in mod periode 3 in ongeveer. Eerst een behoorlijke periode gelurkt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:28 schreef Q. het volgende:
[..]Ripley
No Nick
Ik durf te wedden hier dat bijna niemand hier iedereen kent..
Skaai.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:32 schreef Skaai het volgende:
Ik ben geen misschiener meer, ik stap in de trein naar Utreg
Ik ben dan ook gewoon een ouwe lul, ik lurkte al bij BB1.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik 'ken' iedereen wel uit die lijst, behalve No Nick. Dat was voor mijn FOK! tijd denk ik. Ik kwam er in mod periode 3 in ongeveer. Eerst een behoorlijke periode gelurkt.![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:32 schreef Skaai het volgende:
Ik ben geen misschiener meer, ik stap in de trein naar Utreg
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:32 schreef Skaai het volgende:
Ik ben geen misschiener meer, ik stap zo in de trein naar Utreg
Jij blijft toch dat gratis bier in jequote:
Toen zat ik nog op ICQ wijven te versieren.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben dan ook gewoon een ouwe lul, ik lurkte al bij BB1.
Nee, ik ga na dit biertje richting Stairway.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:34 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jij blijft toch dat gratis bier in jekamer
drinken?
Zie je dan zo.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:32 schreef Skaai het volgende:
Ik ben geen misschiener meer, ik stap zo in de trein naar Utreg
Rennen! Mijn trein arriveert rond de klok van 8quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, ik ga na dit biertje richting Stairway.
Je was me vergeten! Hoe kán dat nouquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Sorry, je krijgt straks wel een biertje van me.![]()
AH Pilsener.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:34 schreef Q. het volgende:
Welk merk bier heb jij, Stofje?
Hoelaat ben je in Utrecht, denk je?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:37 schreef Snakey het volgende:
Ik ga eten, de kroeg effe in in R-dam en dan naar Utreg.![]()
Sterkte.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:37 schreef Stofje het volgende:
Ik ben richting Stairway. Kijken of dáár wat te doen is.
Leugens!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken, ik heb gehoord dat jij straks ook langskomt.
Bob.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:39 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ga over een stuk of 10 minuten weg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |