komt het stadion niet meer in ben ik bang.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:55 schreef Doc het volgende:
Wordt het Bloody Sunday spandoek ook nog voor komende thuiswedstrijd uit de kast gehaald? Zou ik wel van humor getuigen![]()
Hij moest toch weg?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Bovendien vind ik het nog steeds een belediging naar Ajax toe dat hij naar HSV is gegaan.
Dat denk ik ook - maar wat een miezerig gemierenzeik toch om dat doek. Zelf dan misschien voor die wedstrijd in elkaar knutselenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:56 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
komt het stadion niet meer in ben ik bang.
De transferprijs (3,5 miljoen ofzo?) spreekt boekdelen lijkt mij. Koeman kon hem niet aan destijds en was hem liever kwijt dan rijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij moest niet weg hoor.
Mij ook niet.quote:
Dat lag toch echt aan Koetjeboe hoor.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De transferprijs (3,5 miljoen ofzo?) spreekt boekdelen lijkt mij. Koeman kon hem niet aan destijds en was hem liever kwijt dan rijk.
Tsja, het is ook een beetje geluk hebben. Deze keer was alles gelijk toen ze aangemeld waren al weg. En met feyenoord uit hadden we wel 4 kaarten in één keer terwijl anderen weer gelijk niks hadden.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mij ook niet.Gvd, baal hier stevig van.
Denk dat we er voor Twente-uit ook héél vroeg bij moeten zijn.
Maybquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Nog mensen die in de stad Werder Bremen - AJAX gaan kijken woensdag?
quote:10/2/2007 - Sneijder bestbetaalde Ajax-speler
(Gepost door RvN)
BRON: Sportweek
Uit de door Sportweek gepubliceerde Inkomstens Top 100 van Nederlandse sporters blijkt dat Wesley Sneijder vorig seizoen de bestbetaalde (Nederlandse) Ajacied was en de best betaalde Nederlander op de Nederlandse voetbalvelden. Met 2,6 miljoen euro (zonder premies en reclamecontracten) komt hij op nummer 20 in de Sportweek Inkomens Top 100. Klaas-Jan Huntelaar volgt op nummer 26 met 2,15 miljoen euro. De andere Nederlanders van Ajax verdienden vorig seizoen onder de 1 miljoen euro. Dit seizoen komen in de topcategorie van salarissen bij Ajax uiteraard Stam en Davids. Zij verdienden vorig seizoen bij hu vorige club meer dan 3 miljoen euro.
extra balen dat we nu zoveel verdedigers missen. maar werder heeft nog nooit van een nederlandse club gewonnen dus wie weet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:37 schreef Jasza het volgende:
Werder 3-1 achter trouwens, lijken een beetje uit vorm te zijn maargoed.
[..]
![]()
Inderdaad VDV is niet gewoprden wat we hadden gehoopt. Leuke voetballer maar bij Ajax zou hij nu in de weg lopen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:53 schreef Erwtensoep het volgende:
VdV hoeft niet terug te komen. Sneijder en Perez zijn beter.
Bovendien vind ik het nog steeds een belediging naar Ajax toe dat hij naar HSV is gegaan.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Inderdaad VDV is niet gewoprden wat we hadden gehoopt. Leuke voetballer maar bij Ajax zou hij nu in de weg lopen.
Ga weg joh. Van der Vaart is minstens net zo goed als Sneijder, hij speelt alleen in een baggerteam. Bij Oranje laat hij nog altijd zien dat hij erg goed is.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Inderdaad VDV is niet gewoprden wat we hadden gehoopt. Leuke voetballer maar bij Ajax zou hij nu in de weg lopen.
Sneijder is toch stukken beter dan VDV hoor.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ga weg joh. Van der Vaart is minstens net zo goed als Sneijder, hij speelt alleen in een baggerteam. Bij Oranje laat hij nog altijd zien dat hij erg goed is.
Nogal ja.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:21 schreef jna het volgende:
Maar dat hele "Heitinga op Diego zetten" verhaal gaat nu lastig worden door al die afwezigen.
Ze verliezen 4-1 en jij ziet het somber in...Davids op Diego zetten en die hoor je ook niet meer.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nogal ja.
Ik zie het ook zwaar somber in ....
Davids mag niet spelen in de UEFA cup.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:31 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ze verliezen 4-1 en jij ziet het somber in...Davids op Diego zetten en die hoor je ook niet meer.
Jammer genoeg mag Davids niet meedoen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:31 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ze verliezen 4-1 en jij ziet het somber in...Davids op Diego zetten en die hoor je ook niet meer.
20 kilo geleden was hij even goed als Sneijder ja. Nu toch echt niet meer.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ga weg joh. Van der Vaart is minstens net zo goed als Sneijder, hij speelt alleen in een baggerteam. Bij Oranje laat hij nog altijd zien dat hij erg goed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |