Tot wanneer loopt z'n contract? 12 miljoen is een leuk bedrag hoor voor een speler die nooit echt de wereldtop zal bereiken vanwege z'n tekortkomingen op fysiek vlak.quote:
dream on..quote:
Raar dat z'n tekortkomingen op fysiek vlak tot nu toe nog nooit een issue zijn geweest.quote:Op zaterdag 10 ebruari 2007 13:23 schreef dlebrok het volgende:
Tot wanneer loopt z'n contract? 12 miljoen is een leuk bedrag hoor voor een speler die nooit echt de wereldtop zal bereiken vanwege z'n tekortkomingen op fysiek vlak.
Op eredivisie-niveau komt ie door z'n goede techniek nog mee ja maar als ie straks tegenover Ballack ofzo staat gaat ie gewoon tekort komen. Bovendien heeft Sneijder volgens mij nog nooit een jaar echt constant gepresteerd.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:26 schreef twi het volgende:
[..]
Raar dat z'n tekortkomingen op fysiek vlak tot nu toe nog nooit een issue zijn geweest.
30 juni 2009quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:23 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Tot wanneer loopt z'n contract? 12 miljoen is een leuk bedrag hoor voor een speler die nooit echt de wereldtop zal bereiken vanwege z'n tekortkomingen op fysiek vlak.
Ik had er veel vertrouwen in, maar nu onze verdediging in puin ligt is dat wel iets minder geworden moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:13 schreef twi het volgende:
Best gek dat we zo bang zijn voor Werder. Natuurlijk zijn ze goed, maar alle angsthazen hier zitten wel op de overtreffende trap. Als Ajax goed speelt dan kan er ook gewoon 2 keer van Werder gewonnen worden hoor. 't Is alleen 40-60 in 't voordeel van Werder, misschien wat minder vanwege de blessures die we hebben op 't moment.
Inderdaad, Rafael.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:19 schreef M0NTANA het volgende:
Halen wij VDV toch terug, als HSV degradeert.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:50 schreef Urquhart het volgende:
Raffie dan terughalen, en De Jong uitlachen
Maar als er 2 komen waarvan er 1 meer biedt????quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Een gelimiteerde transfersom. Dus als er een club komt die 8 miljoen biedt, moet Ajax Babel laten gaan.
Juist wel, nog teveel zelfs. Dat resulteert vaak in teveel kaarten + balverlies. Als Davids hem leert die ongeremdheid te doseren kan het nog wel wat worden. Maar goed... het is verder niet aan de orde natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:10 schreef dlebrok het volgende:
de Jong is totaal geen type Davids, er zit geen vuur in die gozer.
Wat mij betreft blijft dat zoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:15 schreef Chadi het volgende:
als als als.. we hebben nu geen de jong.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:19 schreef M0NTANA het volgende:
Halen wij VDV toch terug, als HSV degradeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |