Ik zou gewoon op 20 inzetten. De halve wereld wil Sneijder hebben geloof ik.quote:
+ Messiquote:
Liever Deco.quote:
Beiden mag ookquote:
25 miljoen + messi + deco + puyol zou genoeg moeten zijnquote:
Je zou er wel goed over na moeten denken uiteraard.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:48 schreef koningdavid het volgende:
Ik zou het niet direct afwijzen nee...
8 miljoen lijkt mij wel wat laag voor Babel, zou Ajax nooit akkoord mee zijn gegaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:17 schreef Urquhart het volgende:
Ik dacht 8 miljoen ergens gelezen te hebben. Maar kan er nergens meer iets over vinden, dus ik heb geen idee.
Een gelimiteerde transfersom. Dus als er een club komt die 8 miljoen biedt, moet Ajax Babel laten gaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:29 schreef Chadi het volgende:
Ze kunnen altijd meer vragen. 8 miljoen is een minimum.
Vind het meestal ook een belachelijke eis jaquote:
quote:Vreven gepasseerd voor Ajax
ADO Den Haag-verdediger Stijn Vreven moet aanstaande zondag in het competitieduel tegen Ajax op de bank starten. Trainer Lex Schoenmaker zal de Belgische back passeren voor het treffen met de Amsterdammers, zo melden diverse media.
Vreven kan normaal gesproken altijd rekenen op een basisplaats, maar voor het duel tegen Ajax kiest Schoenmaker voor Said Bakkati, die vorige week tegen FC Twente een uitstekende wedstrijd speelde.
Bij ADO Den Haag ontbreken verder Christian Kum, Stefan Postma, Wesley Verhoek en Josh Wagenaar wegens blessures. Aleksandar Rankovic zit het derde duel van vijf wedstrijden schorsing uit. Pascal Bosschaart en doelman Robert Zwinkels zijn tijdig hersteld van een blessure.
Aan Ajax-zijde ontbreken Urby Emanuelson en Thomas Vermaelen. Beide internationals kampen met een knieblessure. Wel kan trainer Henk ten Cate weer een beroep doen op Jaap Stam die terugkeert van een schorsing.
Dat is dan wel weer zoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:56 schreef Urquhart het volgende:
Ach, met Leonardo was het mooi meegenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |