quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:29 schreef Black-Death het volgende:
Zul je zien dat er tegen Bremen zoiets komt:
Davids, Maduro, Heitinga, Gabri
Idd, denk dat we geen kans hebben maargoed misschien heeft Werder een mindere dag in Duitsland en kunnen we ze hier in Amsterdam afmakenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach van de wedstrijden tegen Werder heb ik geen hoge verwachtingen.
Idd het kan dan alleen mee vallen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach van de wedstrijden tegen Werder heb ik geen hoge verwachtingen.
Bremen uit? Da Sandman had toch nog een kaart?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:04 schreef PizzaSalami het volgende:
Iemand nog een kaartje over?
Ja, bremen. Voor zondag gaat wat lastiger worden hequote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Bremen uit? Da Sandman had toch nog een kaart?
Willem2 uit moest je toch ook nog hebbenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:07 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ja, bremen. Voor zondag gaat wat lastiger worden he.
Van niemand? Of mogen nieuwe mensen zich niet aanmelden.quote:
Ja, misschien. Die hockeyclub naast bij het stadion zal de bar dit keer wel gesloten hebbenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Willem2 uit moest je toch ook nog hebben
Eerst even voorstellenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:11 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Van niemand? Of mogen nieuwe mensen zich niet aanmelden.
Er zit hier volgens mij een gast die seizoenkaart van willem2 heeft. Die kan wel kaarten regelen.quote:Ja, misschien. Die hockeyclub naast bij het stadion zal de bar dit keer wel gesloten hebben.
Hoi.quote:
Ja, Stoma ofzo, maar die clubslet kan er 1 per kaart regelen ofzo. Ik kijk wel even verderquote:Er zit hier volgens mij een gast die seizoenkaart van willem2 heeft. Die kan wel kaarten regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |