Lijkt me handig dat de OP voortaan iets met het logo is, en dan het plaatje met waar mensen met seizoenskaart zitten. De rest is eigenlijk overbodige info.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Wo ist der op?
Ja en KJH mag gewoon mee doenquote:
Iddquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:41 schreef twi het volgende:
[..]
Lijkt me handig dat de OP voortaan iets met het logo is, en dan het plaatje met waar mensen met seizoenskaart zitten. De rest is eigenlijk overbodige info.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:46 schreef Roflbroek het volgende:
Net in het Ajax journaal (RTV-NH) een sneer van raf VDV naar Koeman: "Nou maar hopen dat Ajax kampioen wordt want als Koeman weer kampioen wordt, dat lijkt me niks."
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:46 schreef Roflbroek het volgende:
Net in het Ajax journaal (RTV-NH) een sneer van raf VDV naar Koeman: "Nou maar hopen dat Ajax kampioen wordt want als Koeman weer kampioen wordt, dat lijkt me niks."
Zou raar zijn als vd Vaart niet zou willlen dat Ajax kampioen wordt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:46 schreef Roflbroek het volgende:
Raffiequote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:46 schreef Roflbroek het volgende:
We kunnen nu toch niks met het geld wat we zouden krijgen. Kan je net zogoed wachten tot de zomer.quote:
Als je hem nu van de hand doet, hoef je zijn loon niet te betalenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:57 schreef jna het volgende:
[..]
We kunnen nu toch niks met het geld wat we zouden krijgen. Kan je net zogoed wachten tot de zomer.
Dus die transfermarkt in Z-Amerika is nog open? Kan Ajax niet effe snel een verdediger halen die er direct staatquote:
Dat mag dan weer nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dus die transfermarkt in Z-Amerika is nog open? Kan Ajax niet effe snel een verdediger halen die er direct staat.
quote:Ajax-coach Ten Cate: ‘Werder Bremen komt te vroeg’
Datum: 9-feb 14:17
Henk ten Cate keek vrijdagmiddag niet alleen vooruit naar het competitieduel met ADO Den Haag, aanstaande zondag in het Zuiderpark, ook liet hij zijn licht schijnen op de eerste wedstrijd tegen Werder Bremen, volgende week woensdag in de achtste finales van het UEFA Cup-toernooi. “Werder Bremen is op dit moment een maatje te groot voor Ajax,” aldus Ten Cate.
Fouten, die aan het begin van het seizoen nog werden gemaakt ziet Ten Cate niet meer, zei hij gisteren. “De trainingen zijn de laatste weken van een behoorlijk hoog niveau. Maar Werder Bremen komt op dit moment iets te vroeg voor ons, denk ik.
“We zullen ons bij voorbaat nooit neerleggen bij een nederlaag, maar we moeten ook realistisch blijven. Werder heeft gewoon een heel sterk team. Daar zit alles in. Ervaring, rijpheid, slimheid, fysieke kracht, ze hebben een fantastisch middenveld en een paar spijkerharde verdedigers. Werder Bremen is een heel uitgebalanceerd elftal. Bovendien spelen ze heel Europees, tamelijk on-Duits.”
Olaf Lindenbergh zal zondag tegen ADO den Haag zijn opwachting maken in het elftal van Ajax, bij afwezigheid van de geblesseerde Emanuelson en Vermaelen. “Olaf heeft ons nog nooit in de steek gelaten,” aldus Ten Cate. Het centrale verdedigingsduo wordt waarschijnlijk gevormd door Stam en Heitinga, met Ogararu op de rechterflank.
Veel meer keus heeft Ten Cate niet achterin. De trainer wilde niet zeggen of hij nog een verdediger van Jong Ajax zal overhevelen naar de A-selectie. “Als de nood aan de man komt, kan Gabri als rechtsback uit de voeten, Davids op links en Maduro in het centrum”
Mark van den Heuvel - Sportweek
Onzin? De originele OP is offline, dus ik moest wat.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:01 schreef rubbereend het volgende:
onzin weggehaald.
Eigenlijk zijn we nooit echt de underdog he. Al spelen we tegen Barcelona. We blijven Ajax!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:21 schreef Suijk het volgende:
Underdog dus, maar dat was al wel duidelijk natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |