Geschorst.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:51 schreef M0NTANA het volgende:
Wat is er met George Ogararu aan de hand, geschorst of ook geblesseerd?
Denk het wel, anders gaat er iets niet goed.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:52 schreef TornadoDK het volgende:
is Grygera er thuis wel weer bij? dan is het al beter met ook nog Ogararu en misschien Urby
Goede research heb je gedaan manquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:48 schreef jna het volgende:
[..]
hmm dat is waar, hij kan dus wel spelen
Urby is ook geblesseerd he.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Stekelenburg
Gabri, Stam, Lindenbergh, Urby
Perez, Heitinga, Sneijder
De Mul, Huntelaar, Babel
Schijtopstelling, maar ik kan er niet veel meer van maken.
urby is gebleseerd.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Stekelenburg
Gabri, Stam, Lindenbergh, Urby
Perez, Heitinga, Sneijder
De Mul, Huntelaar, Babel
Schijtopstelling, maar ik kan er niet veel meer van maken.
Heb je enig idee wie dat zouden kunnen zijn ??quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:56 schreef koningdavid het volgende:
Ik hoop dat Ajax een aantal Jong-Ajax spelers meeneemt naar Den Haag om te laten invallen als de wedstrijd het toelaat. Misschien maakt er één zo'n indruk dat we hem voor de leeuwen kunnen gooien in Bremen.
Bij Oranje verpest 'r eentje op links anders iedere wedstrijd mijn zin.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:56 schreef Jajong het volgende:
Timisela en Supusepa opstellen. Met 2 Molukkers op de backposities kan 't niet mis gaan!
Ziet er best aardig uit.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:56 schreef TornadoDK het volgende:
ik zou het zo doen.
Stam, Heitinga en Maduro achterin.
Daarvoor Gabri en Lindenbergh controlerend.
links Sneijder en rechts Perez
Voorin Leonardo of Babel, Babel of Huntelaar en de Mul.
Een controleur voor het middenveld (Donald?)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Heb je enig idee wie dat zouden kunnen zijn ??
Anita, Goossens en Sarpong lijkt mequote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Heb je enig idee wie dat zouden kunnen zijn ??
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:59 schreef Radegast het volgende:
Davids z'n bril af laten zetten, gewoon opstellen en stug volhouden dat het Urby is is misschien ook een optie.
Top idee.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:59 schreef Radegast het volgende:
Davids z'n bril af laten zetten, gewoon opstellen en stug volhouden dat het Urby is is misschien ook een optie.
Whehehe.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:59 schreef Radegast het volgende:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:59 schreef Radegast het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |