Staat in het bericht op Tien-site niet dat hij gewoon teruh mag in de villa...?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:31 schreef kleinzusje het volgende:
Lieve lieve mensjes van DGK Redactie: Mag Huub echt blijven ??? ( niet alleen voor een uurtje ?)
van ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:33 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
wij krijgen zojuist een bos bloemen.....![]()
Niet van mijquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:33 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
"de streamers...."quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:33 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
En het is nog geen Valentijnquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:33 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ik heb mn best gedaanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:33 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Je moet ze niet opeten, hoor!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:36 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
zit niet gauw met m'n bek vol tanden.....![]()
Vanavond heb ik geen tijd om te kijken maar ik kan me zo al wel voorstellen wat voor circus Huub ervan wil maken....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:33 schreef koemleit het volgende:
IK denk dat de streams om 7 uur echt wel down gaan
Beter zent talpa het rechtstreeks uit
Vaker je gebitje in doen ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:36 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:36 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Dus je bent ook niet op FOk vanavond ? wat jammerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:37 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Vanavond heb ik geen tijd om te kijken maar ik kan me zo al wel voorstellen wat voor circus Huub ervan wil maken....
Bovendien zullen er vast wel filmpjes op You Tube verschijnen (hint hint).
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:37 schreef Elounda het volgende:
Spannend, spannend roept Natasia...ja ja
Ze gillen enthousiast 'Er komt een nieuwe bewoner"
whoeoeohhaaaa ik lag me rot...
Leuk hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:36 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Maakt zn rentree...............quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:34 schreef demins het volgende:
[..]
Staat in het bericht op Tien-site niet dat hij gewoon teruh mag in de villa...?
dat hij dus opnieuw een entree maaktquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maakt zn rentree...............( bang emotiocoontje)
shit.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:42 schreef kleinzusje het volgende:
Redactie: please laat haar niet op internet
Als het maar voor eventjes is halen we de bloemen terug, maakt niet uit van wie ze komen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maakt zn rentree...............( bang emotiocoontje)
onze verdenkingen gaan jullie kant opquote:
ja 2 weken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:43 schreef forzaudinese het volgende:
dit is al de 2e keer dat huub terug komt na weg gestuurd te zijn!eerst door bewoners ,daarna vanwege fysiek geweld(wat het blijkbaar niet was). dat alcohol verbod dat blijft wel staan dan als die terug komt ??lijkt me??
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:43 schreef Pulu het volgende:
spuugt allemaal zaad op der appeltaart
Op de computer. weet niet of ze ook internet kan gebruikenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:43 schreef Cungy het volgende:
Zit Fantasia op internet?
Op de site van haar evenknie: www.nickynicole.nlquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:43 schreef Cungy het volgende:
Pulu is een zaadfreak...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:43 schreef Pulu het volgende:
spuugt allemaal zaad op der appeltaart
IIg niet op een nieuwssite, of ze kan haar emoties wel erg goed verbergen....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:43 schreef Cungy het volgende:
Een optreden van het Eemnesserjongerskoor in onderweg en hebben beloofd voor gebakjes te zorgenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:43 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
onze verdenkingen gaan jullie kant op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |