ja, zeker weten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:12 schreef Repeat het volgende:
kunnen er nog slechtere topics zijn?
lijkt me niet, wtf kan het iemand nou boeien in hoeveel stukken nerds vanachter hun computer hun pizza snijdenquote:
Ze hebben tegenwoordig ook messen uitgevondenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:12 schreef Razztwizzle het volgende:
In zessen..
Meestal met een pizzaroller.
Soms met een schaar.
Achter de tv is beter inderdaad.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:14 schreef Repeat het volgende:
[..]
lijkt me niet, wtf kan het iemand nou boeien in hoeveel stukken nerds vanachter hun computer hun pizza snijden
Jij vindt het belangrijk genoeg om erop te (blijven) reageren. Maakt dat jou geen ubernerd?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:14 schreef Repeat het volgende:
[..]
lijkt me niet, wtf kan het iemand nou boeien in hoeveel stukken nerds vanachter hun computer hun pizza snijden
Ze moet gewoon niet verontwaardigd zijn, maar respect hebben voor onze mooie schone Nederlandsche cultuur. Je kunt hier namelijk kiezen wat je op je pizza wilt hebben. Anders gaat ze maar rauwe kip eten. Dat heb ik ooit een Frans meisje zien doen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:15 schreef Razztwizzle het volgende:
Om een discussie te starten:
Een Franse vriendin van mij vertelde dat het bij haar thuis in Frankrijk de gewoonte is om, als je bijvoorbeeld vijf pizza's bestelt, ze allemaal in kwarten te snijden en dan te delen. Zodat iedereen van alles kan proeven.
Ze was dan ook hevig verontwaardigd toen bij het gezin waar ze au-pair was hier in Nederland iedereen zijn "eigen" pizza had en er niet werd gedeeld.
Ik vond dit eigenlijk gewoon normaal.
Wat doen jullie?
Delen? Of een pizza voor jezelf?
Delen, behalve als mijnquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:15 schreef Razztwizzle het volgende:
Een Franse vriendin van mij vertelde dat het bij haar thuis in Frankrijk de gewoonte is om, als je bijvoorbeeld vijf pizza's bestelt, ze allemaal in kwarten te snijden en dan te delen. Zodat iedereen van alles kan proeven.
Ze was dan ook hevig verontwaardigd toen bij het gezin waar ze au-pair was hier in Nederland iedereen zijn "eigen" pizza had en er niet werd gedeeld.
Wat doen jullie?
Meestal heeft iedereen z'n eigen voorkeur, dus iedereen eet zijn eigen pizza op.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:15 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat doen jullie?
12quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:18 schreef Barb het volgende:
In 12-en met een pizzasnijder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |