De enige die in staat moet worden geacht om echt gevaarlijk te worden, is Brian.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
REDAKTIE........ bescherm huubje wel een beetje hé,
die gasten worden vanavond hélemaal knettergek
![]()
Denk je?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:46 schreef Gert het volgende:
[..]
De enige die in staat moet worden geacht om echt gevaarlijk te worden, is Brian.
De productie heeft ongetwijfeld iemand onder handbereik die binnen 10 seconden in de villa kan zijn..
Toch zou ik als ik Huub was wel schrikken, als Natasia 's avonds ineens een pannetje olie op het vuur zet.
Dat laatste weet ik niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:02 schreef teamlead het volgende:
Brian gaat helemaal los
"je hebt bekend, je hebt toch geschopt? je hebt het toegegeven" en daarna lekker primitief er op los beuken
ga ik in mee, al vraag ik me af of brajen het aankanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:04 schreef CartWOman het volgende:
Alle opties, daar ga ik vanuit.
Natasia héle grote bek maar die doet toch niks.
Brian gaat helemaal over de rooie, maar niet in het zicht van Huub.
Bart beledigd maar verder z'n saaie ik.
Amanda met Natasia en Brian meelullen.
En Syl samen met Hupert in de gameroom met een fles champagne.![]()
![]()
![]()
ik wordt helemaal para brotherquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:53 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik hoop dat Brian 'achter gaat bellen' en dan zo over de schreef gaat, dat hij permanent verwijderd wordt.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik wordt helemaal para brother
![]()
![]()
Ik vermoed ook, dat dit gaat gebeurenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:53 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik hoop dat Brian 'achter gaat bellen' en dan zo over de schreef gaat, dat hij permanent verwijderd wordt.
19.00 dus elk moment nu. Misschien dat ze wachten tot Natasia klaar is met voorlezen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:01 schreef Stroovs het volgende:
iemand enig idee hoe laat hij de villa inkomt??
iddquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Zegt Natasia net dat ze er zeker uit zal gaan.
Vervolgens zegt ze tegen Huub nu "Let the game begin, ik ga er nooit meer uit!"
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik wordt helemaal para brother
![]()
![]()
Bart is de enige die volwassen kan reageren hierop, opzich snap ik zijn verhaal wel. En dat Huub zelf ook wel een beetje, maar het is niet voldoende om iemand eruit te kegelen. Brian maak je borst nat, want het is duidelijk waar Huub zich op gaat richten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Een duwtje is trouwens ook niet echt de naam "fysiek geweld" waardig hoor Bart.![]()
Anders was Huub er al eerder uit geweest en anderen ook.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:21 schreef koppiesoep het volgende:
Vertel, vertel, zit Huub weer in het huis???![]()
Ik kan geen streams bekijken want mijn pc is te traag. Is Huub terug? Laat het waar zijn, laat het waar zijn.
![]()
![]()
![]()
ja sinds 19.00quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:21 schreef koppiesoep het volgende:
Vertel, vertel, zit Huub weer in het huis???![]()
Ik kan geen streams bekijken want mijn pc is te traag. Is Huub terug? Laat het waar zijn, laat het waar zijn.
![]()
![]()
![]()
Ga ik doen. "Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit."quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |