quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:40 schreef ruud_fr het volgende:
url van dit topic even verstuurd naar info@lidl.nl en info@belastingdienst.nl
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:55 schreef Lidl het volgende:
Beste Ijsbrand-Simon
Wij zijn per email op de hoogte gebracht door iemand die anoniem wilde blijven (psst ruud_fr) van deze uitzonderlijke zaken die in het nachtelijk duister plaatsvinden. Dit is een zeer kwalijke zaak en hierbij willen we jouw ook per direct ontslag aanzeggen.
Zoek maar een ander pauperbaantje, wij gaan wel weer naar de sociale werkplaats om een betere vervanger voor jou te zoeken.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:55 schreef Lidl het volgende:
Beste Ijsbrand-Simon
Wij zijn per email op de hoogte gebracht door iemand die anoniem wilde blijven (psst ruud_fr)
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:23 schreef Sjeen het volgende:
Heren... Kijk even bovenaan het topic, we zitten in WGR... Zou u zich ook als zodanig willen gedragen. Vriendelijk dank!
z'n ouders moeten niet zo zanikenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:42 schreef Prego het volgende:
tegen je ouder moet je gewoon eerlijk zijn joh!
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:42 schreef Prego het volgende:
tegen je ouder moet je gewoon eerlijk zijn joh!
Verkapt ik zit in de hoogste schaal van de belasting post.quote:Op zondag 11 februari 2007 10:02 schreef draaijer het volgende:
Zwart werken is NOT Done.
Als jij ziek bent, krijg je dus alleen het witte gedeelte. Als je gepakt wordt, krijg je een lekker hoge boete want de belastingdienst doet een aanname wat ze zijn misgelopen en meestal gokken ze niet op te weinig. Tevens is zwartwerken gewoon NIET OK! Ik betaal verdomme 52% over de top van mijn salaris en als alle zwartwerkers nou eens wit zouden werken, zou dat ook een stukje lager zijn en mij motiveren om harder mijn best te gaan doen
Wat zegt dat.. Is geen straf. Ik blaf ook alles af in het POL topic wat zegt dat de sterkere schouders de zwakkere moeten dragen. Ik kots op dat soort uitspraken.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:16 schreef MacKniver het volgende:
[..]
Verkapt ik zit in de hoogste schaal van de belasting post.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |