quote:
Nou ja, hier dus: [ONZ Meet 09-02-07] deeltje 34. De meet is begonnen !quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:52 schreef vamos1 het volgende:
[..]![]()
lang niet meer het subforum zelf geweest.. ik ram meestal op active en zie dan wel wat er tussenstaat (lees: ik klik zodra ik bier of tieten zie in de ti(e)tel)
AAAAAAHquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou ja, hier dus: [ONZ Meet 09-02-07] deeltje 34. De meet is begonnen !
Maar het is regelmatig voorgekomen dat er 'bier' en/of 'tieten' in de titel stond, dus die vlieger gaat niet op.![]()
loser! weet je dat niet eensquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:12 schreef Maikuuul het volgende:
Is er een meet dan ?
Dat heet niet rellen kankeridioot dat heet baggeren. En neen, dat mag je niet.quote:
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:12 schreef Maikuuul het volgende:
Is er een meet dan ?
kankeridiootquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat heet niet rellen kankeridioot dat heet baggeren. En neen, dat mag je niet.
gelukkig nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:25 schreef Zrtlrnc het volgende:
Niets doet mij denken dat
Stiekem niet welkom op de meet?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:52 schreef yvonne het volgende:
Opbokken met dat gebagger want ik ben er nog en heb een pestbui.
Ik heb je gemistquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:52 schreef yvonne het volgende:
Opbokken met dat gebagger want ik ben er nog en heb een pestbui.
doe dat eens niet in dit topicquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik heb je gemist![]()
![]()
We zouden het over mijn tagje gaan hebben en mijn modschap weet je nog?
Oké die over dat mod zijn verzin ik maar er is best plaats voor een 6e ONZ mod.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Daarom ben ik een betere mod
me dunkt.
geweldigquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:08 schreef dominique.90 het volgende:
en, hoe was het baggeren in je eentje?
roes nogsteeds uitslapenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:13 schreef chatter het volgende:
Ik denk dat ze dus toch niet zo goed tegen drank kunnen, als dat ze zelf gedacht hadden.
![]()
En ze waarschuwen er nog zo voor, met de reclames.quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:16 schreef chatter het volgende:
[..]
En ze waarschuwen er nog zo voor, met de reclames.Kinderen onder de 16 mogen geen alcohol kopen.
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |