bekijk het positief, als ze het eerder hadden gedaan was je nog niet klaar geweest.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Lekker dan, dat 'ie terug komt. Had net m'n huis aan kant...![]()
Nee eerst Huub naarbinnen die niets mag zeggen en dan pas het filmpje met de juiste beeldenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:24 schreef 2live het volgende:
ik vraag me af hoe Huub met drank en hoeren omgaat straks, hij heeft nu kunnen zien hoe dat buiten overkomt. mss laten ze eerst het filmpje zien met de ware toedracht en loop Huub daarna naar binnen!
Ja de groeten! Dan had ik het gewoon niet gedaanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:18 schreef 2live het volgende:
[..]
bekijk het positief, als ze het eerder hadden gedaan was je nog niet klaar geweest.![]()
Is die er al op DVD??quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:17 schreef 2live het volgende:
Ze willen vanavond film kijken. Ik weet nog een goeie; Het Huub- NL incident.
Liggen ze er binnen een week weer uit... Doe maar zonder NL.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:21 schreef F04 het volgende:
Zonder NL is het toch ook jammer
yessssssssss Demins lekker ding je bent er weerquote:
Okee, maar is dat tijdelijk vanwege de weinige bewoners nu?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Van snachts 02.00 uur tot smiddags 16.00 uur worden er 2 streams actief geschakeld (bij uitzondering 4)
van 16.00 uur tot 02.00 uur wordt er gewoon op 4 streams geschakeld.
Besluit van de regie, en aangezien jullie de regiestreams mee mogen kijken....
nou, dat dus (om maar in de stijl van het programma te blijven)
Die gaat vanavond tegen zijn stoelpoten schoppen en vindt al doende een nieuwe dans uit!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:14 schreef Borga het volgende:
Hoe zou SatanaHell hier op reageren???? MUHAHAHAHAHA
we zijn in ieder geval wel echte die-hards. Ik weet alleen niet of dat iets is om trots op te zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:22 schreef dieenebart het volgende:
Syl d'r ketting al af?
(om maar even ontopic te blijven, maar veel saaier kan het bijna niet... Ik luister naar Marvin Gaye. Die is ook zwart -very- maar een stuk prettiger om naar te luisteren dan Natasia. En hij heeft net zo'n mooie snor.)
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:29 schreef demins het volgende:
[..]
Die gaat vanavond tegen zijn stoelpoten schoppen en vindt al doende een nieuwe dans uit!
![]()
![]()
![]()
Yep, zelfs op nu.nl alquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:29 schreef Ebinas het volgende:
Oei: Brian zegt dat ook op het internet kunnen kijken, voor een film vanavond.
En internet staat bomvol nieuws over Huub![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |