Ik moet je vraag helaas met ''JA" beantwoorden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:34 schreef patatohead het volgende:
Er moet toch ook bij hun op een keer twijfel ontstaan of hun waarheid wel de juiste waarheid is.
Of zijn ze echt zóóóó bekrompen in hun denken?
Dat is niet wat Huub 'groot" maakte in het huis..... heeft ie helemaal niet nodig, allerlei extreme uitspattingen en activiteitten. Laat dat intellect van hem maar botvieren in die kooi, daarmee scoort ie wat mij betreft het leukst. Zo blijft hij ook het langst, z'n kop er een beetje bij houden graag. Daarom vind ik hem leuk.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:25 schreef soylent het volgende:
[..]
Vanaf nu gaat hij drank neuken en de hoeren zuipen
en dat zelfs nog nadat ze met hun eigen beelden geconfronteerd zijnquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:50 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Ik moet je vraag helaas met ''JA" beantwoorden.
Zowel Natasia als Braajen zijn typisch een gevalletje van![]()
Natasia nog net iets erger dan Braajen. Ongelovelijk dat mensen zo blind kunnen zijn, zo denken hoe geweldig ze zijn terwijl het tegendeel waar is. Bizar.
Ik hoop ook dat we intelligente nieuwe bewoners krijgen. Het BAN-niveau begint me mateloos te irriteren.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:44 schreef avonne het volgende:
Redactie !!!!!!!!!
(lieverds, schatjes, dushi, slijm, slijm, kus, kus)
De andere nieuwe bewoners hebben toch hoop ik wel meer intelligentie en een gevoel voor "spel" hoop ik?
Nathanael was dan wel evil, maar hij was wel een goede speler van het spel.
Zonder intelligente bewoners vrees ik een hoog BB gehalte
Precies. Dat gedoe met die hoeren vond ik zeker niet het leukste aan hem.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:52 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Dat is niet wat Huub 'groot" maakte in het huis..... heeft ie helemaal niet nodig, allerlei extreme uitspattingen en activiteitten. Laat dat intellect van hem maar botvieren in die kooi, daarmee scoort ie wat mij betreft het leukst. Zo blijft hij ook het langst, z'n kop er een beetje bij houden graag. Daarom vind ik hem leuk.
Je bedoelt bij het afscheid van Nena? Je zag toen als het goed was ook weer dat het kwartje WEER niet was gevallen. Naar mijn mening zijn het hele trieste mensen, die echt niet sporen. Met name Natasia moet psychiatrische hulp krijgen IMO.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:53 schreef THCees het volgende:
[..]
en dat zelfs nog nadat ze met hun eigen beelden geconfronteerd zijn![]()
of ze zijn echt onnozel of het enige wat telt is zelf-verafgoding
WB. Scherp als altijd.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:46 schreef demins het volgende:
[..]
Laat hem dan wel zélf die dagen kiezen, er komen er nog genoeg!
je bedoelingen zijn goed maar ....... ik denk dat het schip NATAAAASIA al lang gezonken isquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:58 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Je bedoelt bij het afscheid van Nena? Je zag toen als het goed was ook weer dat het kwartje WEER niet was gevallen. Naar mijn mening zijn het hele trieste mensen, die echt niet sporen. Met name Natasia moet psychiatrische hulp krijgen IMO.
Mwoehahahahaha!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:55 schreef anno-i-mus het volgende:
het constrast tussen nu en om 19:00 uur zal vreselijk groot zijn .... lach nu nog maar ff
Natasia staat momenteel 24/7 onder toezicht. Mocht er iets fout gaan dan kan er direct worden ingegrepen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:58 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Met name Natasia moet psychiatrische hulp krijgen IMO.
geniet er maar van zo lang het duurt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:00 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
t*ring wat voel ik opeens weer een hoop liefde![]()
Ach zo zie je maar, als je maar wat gevoel laat tonen......quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:00 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:52 schreef Ecila111 het volgende:
Dat is niet wat Huub 'groot" maakte in het huis..... heeft ie helemaal niet nodig, allerlei extreme uitspattingen en activiteitten. Laat dat intellect van hem maar botvieren in die kooi, daarmee scoort ie wat mij betreft het leukst. Zo blijft hij ook het langst, z'n kop er een beetje bij houden graag. Daarom vind ik hem leuk.
siegoloog zal niet helpen, ze kan er niks aan doen volgens mij maar Nataas is gewoon heeel beperktquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:58 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Je bedoelt bij het afscheid van Nena? Je zag toen als het goed was ook weer dat het kwartje WEER niet was gevallen. Naar mijn mening zijn het hele trieste mensen, die echt niet sporen. Met name Natasia moet psychiatrische hulp krijgen IMO.
.quote:sowel geestelijk als mentaaaal
Ik kan natuurlijk wel even onlief doen...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:00 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Me too! Gewoon leuk, lachen & intelligentie.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:06 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eens.![]()
Nee ze mogen niet internet op vandaagquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:13 schreef dieenebart het volgende:
Hey! Huub al terug?![]()
Weten ze het al binnen?![]()
nee en neequote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:13 schreef dieenebart het volgende:
Hey! Huub al terug?![]()
Weten ze het al binnen?![]()
Van snachts 02.00 uur tot smiddags 16.00 uur worden er 2 streams actief geschakeld (bij uitzondering 4)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:11 schreef farceman het volgende:
Vraagje waarom werken er eigenlijk nog maar 2 streams tegenwoordig?
iedereen heeft gesport. Syl is sieraden of zo aan het maken.Amanda en brian eten wat. Je ziet het, boeiend als altijd.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:12 schreef RSie het volgende:
maaareeuhhh,.....
aangezien ik nu op mijn werk zit en dus geen streams kan kijken ben ik inmiddels wel benieuwd wat er zich allemaal afspeelt in de villa!
voor de blijdschap over The return of the King (of liever gezegd, de hofnar) is er een apart topic aangemaakt!
maar blijft dat zo als er weer meer bewoners zijn ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Van snachts 02.00 uur tot smiddags 16.00 uur worden er 2 streams actief geschakeld (bij uitzondering 4)
van 16.00 uur tot 02.00 uur wordt er gewoon op 4 streams geschakeld.
Besluit van de regie, en aangezien jullie de regiestreams mee mogen kijken....
nou, dat dus (om maar in de stijl van het programma te blijven)
Tis saai in huis Bart bakt appeltaart, op zich wel een wonder maar laten we even het resultaat afwachtenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:12 schreef RSie het volgende:
maaareeuhhh,.....
aangezien ik nu op mijn werk zit en dus geen streams kan kijken ben ik inmiddels wel benieuwd wat er zich allemaal afspeelt in de villa!
voor de blijdschap over The return of the King (of liever gezegd, de hofnar) is er een apart topic aangemaakt!
Lekker dan, dat 'ie terug komt. Had net m'n huis aan kant...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Van snachts 02.00 uur tot smiddags 16.00 uur worden er 2 streams actief geschakeld (bij uitzondering 4)
net op tijd dusquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Lekker dan, dat 'ie terug komt. Had net m'n huis aan kant...![]()
breek de zooi maar weer af danquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
bekijk het positief, als ze het eerder hadden gedaan was je nog niet klaar geweest.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee eerst Huub naarbinnen die niets mag zeggen en dan pas het filmpje met de juiste beeldenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:24 schreef 2live het volgende:
ik vraag me af hoe Huub met drank en hoeren omgaat straks, hij heeft nu kunnen zien hoe dat buiten overkomt. mss laten ze eerst het filmpje zien met de ware toedracht en loop Huub daarna naar binnen!
Ja de groeten! Dan had ik het gewoon niet gedaanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:18 schreef 2live het volgende:
[..]
bekijk het positief, als ze het eerder hadden gedaan was je nog niet klaar geweest.![]()
Is die er al op DVD??quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:17 schreef 2live het volgende:
Ze willen vanavond film kijken. Ik weet nog een goeie; Het Huub- NL incident.
Liggen ze er binnen een week weer uit... Doe maar zonder NL.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:21 schreef F04 het volgende:
Zonder NL is het toch ook jammer
yessssssssss Demins lekker ding je bent er weerquote:
Okee, maar is dat tijdelijk vanwege de weinige bewoners nu?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Die gaat vanavond tegen zijn stoelpoten schoppen en vindt al doende een nieuwe dans uit!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:14 schreef Borga het volgende:
Hoe zou SatanaHell hier op reageren???? MUHAHAHAHAHA
we zijn in ieder geval wel echte die-hards. Ik weet alleen niet of dat iets is om trots op te zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:22 schreef dieenebart het volgende:
Syl d'r ketting al af?
(om maar even ontopic te blijven, maar veel saaier kan het bijna niet... Ik luister naar Marvin Gaye. Die is ook zwart -very- maar een stuk prettiger om naar te luisteren dan Natasia. En hij heeft net zo'n mooie snor.)
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:29 schreef demins het volgende:
[..]
Die gaat vanavond tegen zijn stoelpoten schoppen en vindt al doende een nieuwe dans uit!
![]()
![]()
![]()
Yep, zelfs op nu.nl alquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:29 schreef Ebinas het volgende:
Oei: Brian zegt dat ook op het internet kunnen kijken, voor een film vanavond.
En internet staat bomvol nieuws over Huub![]()
ik hoop dat nena hem brengt in haar mooie witte cabrio !!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:28 schreef farceman het volgende:
[..]
Okee, maar is dat tijdelijk vanwege de weinige bewoners nu?
Is er al een scenario bedacht voor de terugkomst van Huub?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Bij mij kwam de dorpsomroeper langs!
Fuckfacequote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Linkje ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Weet ik toch...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Fuckface
Bart en Brian zitten dus vaak op nu.nl te lezen; zou toch jammer zijn...
Owww, ze kunnen weer op internet?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:34 schreef CartWOman het volgende:
Bart en Brian zitten dus vaak op nu.nl te lezen; zou toch jammer zijn...
en geen fan van huub joepquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:37 schreef Cungy het volgende:
Bert is een eigenwijze kneuter
het zou mij verbazen als Amanda uberhaupt weet hoe ze een appel moet schillen, zullen we het over de rest nog maar niet hebben.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:37 schreef schatje het volgende:
Laat Amanda maar winnen van die boer.
Codetaal voor onaneren.....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:34 schreef 2live het volgende:
bart tegen amanda; ik weet niet of ik wel appeltaart wil bakken met jou.
Ga lekker je eigen appeltaart bakken.
"zeven heit de klok!!!!!!"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:36 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Weet ik toch...
maar toch. hij riep: "HUUB komt terug! Hij neemt Malle Babbe mee!"
Het AD en De Telegraaf melden het ook op hun sites.quote:
Weet ze dan wel dat er appels in appeltaart zit?quote:het zou mij verbazen als Amanda uberhaupt weet hoe ze een appel moet schillen, zullen we het over de rest nog maar niet hebben.
dat weten wij wel, maar Amanda vlgs mij niet, aan haar reactie te zien.quote:
daar zeg je zoiets!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Weet ze dan wel dat er appels in appeltaart zit?
Precies. Laat staan dat ze weet wat onaneren is.....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:40 schreef 2live het volgende:
[..]
dat weten wij wel, maar Amanda vlgs mij niet, aan haar reactie te zien.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:41 schreef Veulen het volgende:
Ha Natas over de computer tegen brian: Je hebt het stukgemaakt...
Ik denk dat de redactie de boel saboteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |