Ach zo zie je maar, als je maar wat gevoel laat tonen......quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:00 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
t*ring wat voel ik opeens weer een hoop liefde![]()
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:52 schreef Ecila111 het volgende:
Dat is niet wat Huub 'groot" maakte in het huis..... heeft ie helemaal niet nodig, allerlei extreme uitspattingen en activiteitten. Laat dat intellect van hem maar botvieren in die kooi, daarmee scoort ie wat mij betreft het leukst. Zo blijft hij ook het langst, z'n kop er een beetje bij houden graag. Daarom vind ik hem leuk.
siegoloog zal niet helpen, ze kan er niks aan doen volgens mij maar Nataas is gewoon heeel beperktquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:58 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Je bedoelt bij het afscheid van Nena? Je zag toen als het goed was ook weer dat het kwartje WEER niet was gevallen. Naar mijn mening zijn het hele trieste mensen, die echt niet sporen. Met name Natasia moet psychiatrische hulp krijgen IMO.
.quote:sowel geestelijk als mentaaaal
Ik kan natuurlijk wel even onlief doen...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:00 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
t*ring wat voel ik opeens weer een hoop liefde![]()
Me too! Gewoon leuk, lachen & intelligentie.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:06 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eens.![]()
Nee ze mogen niet internet op vandaagquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:13 schreef dieenebart het volgende:
Hey! Huub al terug?![]()
Weten ze het al binnen?![]()
nee en neequote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:13 schreef dieenebart het volgende:
Hey! Huub al terug?![]()
Weten ze het al binnen?![]()
Van snachts 02.00 uur tot smiddags 16.00 uur worden er 2 streams actief geschakeld (bij uitzondering 4)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:11 schreef farceman het volgende:
Vraagje waarom werken er eigenlijk nog maar 2 streams tegenwoordig?
iedereen heeft gesport. Syl is sieraden of zo aan het maken.Amanda en brian eten wat. Je ziet het, boeiend als altijd.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:12 schreef RSie het volgende:
maaareeuhhh,.....
aangezien ik nu op mijn werk zit en dus geen streams kan kijken ben ik inmiddels wel benieuwd wat er zich allemaal afspeelt in de villa!
voor de blijdschap over The return of the King (of liever gezegd, de hofnar) is er een apart topic aangemaakt!
maar blijft dat zo als er weer meer bewoners zijn ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Van snachts 02.00 uur tot smiddags 16.00 uur worden er 2 streams actief geschakeld (bij uitzondering 4)
van 16.00 uur tot 02.00 uur wordt er gewoon op 4 streams geschakeld.
Besluit van de regie, en aangezien jullie de regiestreams mee mogen kijken....
nou, dat dus (om maar in de stijl van het programma te blijven)
Tis saai in huis Bart bakt appeltaart, op zich wel een wonder maar laten we even het resultaat afwachtenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:12 schreef RSie het volgende:
maaareeuhhh,.....
aangezien ik nu op mijn werk zit en dus geen streams kan kijken ben ik inmiddels wel benieuwd wat er zich allemaal afspeelt in de villa!
voor de blijdschap over The return of the King (of liever gezegd, de hofnar) is er een apart topic aangemaakt!
Lekker dan, dat 'ie terug komt. Had net m'n huis aan kant...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Van snachts 02.00 uur tot smiddags 16.00 uur worden er 2 streams actief geschakeld (bij uitzondering 4)
van 16.00 uur tot 02.00 uur wordt er gewoon op 4 streams geschakeld.
Besluit van de regie, en aangezien jullie de regiestreams mee mogen kijken....
nou, dat dus (om maar in de stijl van het programma te blijven)
net op tijd dusquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Lekker dan, dat 'ie terug komt. Had net m'n huis aan kant...![]()
breek de zooi maar weer af danquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Lekker dan, dat 'ie terug komt. Had net m'n huis aan kant...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |