Hij wist het zelf niet meer, iedereen in het huis vertelde hem dat hij geschopt zou hebben en nam hij dat maar aanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:16 schreef Fikkert het volgende:
[..]
inderdaad,
maaruuuhm, hij zei eerst dat ie wel had geschopt ?.. hoe zit dat dan? ... is dit een masterplan geweest om ff naar buiten te kunnen ?????
het is inderdaad saaiquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:23 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou sinds zijn vertrek was het te saai voor woorden.
Hoe kan Talpa het het beste aanpakken?
De beelden laten zien, of juist niet?
Ik hoor NOBrain al schreeuwen. je hebt tegen mij toegeven dat je had geschopt. Ik heb het er bij je uitgekregen.
en die amandel. Ik was er bij, heb het met mun eige oge gesien.![]()
die neemt Huub vast wel voor hem meequote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:27 schreef Ashley1 het volgende:
Brain heeft nu snel dioe kalmeringspillen nodig die die gevraagd heeft maar nog niet gekregen.
behalve van fikkert dan hequote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:29 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ik ga huub ff bellen en de groeten van fok doen!
Ben ook onwijs blij dat hij terug komt! party in the house!!!quote:
even naar de witte bergen bellen en naar huub vragenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:30 schreef Likkende_Lassie het volgende:
shit voicemail, zal we lbij tien zitten
Hij zei er in eerste instantie de hele dag niets over, ook niet tegen Sylvia en Ilonaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:16 schreef Fikkert het volgende:
[..]
inderdaad,
maaruuuhm, hij zei eerst dat ie wel had geschopt ?.. hoe zit dat dan? ... is dit een masterplan geweest om ff naar buiten te kunnen ?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |